JellyPages.com


Selasa, 17 Julai 2012

oh ya ! :)

Tuhan , jagakan dia . walau ape yang pernah terjadi antara kami . perselisihan faham sampai terjadinya pergaduhan. aku mohon , jagakan dia. kekalkan hatinya untuk hatiku . dan kekalkan hatiku untuk hatinya . 

sungguh ! terlalu banyak pengalaman dan kenangan sepanjang perkenalan aku dengannya. sehingga terkadang membuat aku tak ingin pergi darinya . sungguh ! aku terlalu menyayangi dia . segala kenangan aku dengannya buat aku semakin rapat dan hampir dengannya . 

ya ! memang payah untuk wujudkan satu perhubungan yang aman tanpa sebarang perselisihan faham . tapi itu semua boleh dielakkan dengan kejujuran . hanya itu kunci utama dalam perhubungan . sungguh ! aku terlalu sayangkan dia . 

lepas satu satu kenangan dia ciptakan untuk aku . hanya untuk aku kenang dan tersenyum sendiri . aku mengharapkan semua kenangan itu takkan pernah terpadam dalam fikiran aku . kekalkan kenangan itu di hati kami . 











Tiada ulasan:

Catat Ulasan