JellyPages.com

Selasa, 2 Oktober 2012

winkkk ~!!

assalamualaikum !

hi blog , lama tak mengadu kat kau . lama tak merapu merepek kat kau . nak dengar tak aku nak mengadu ngan kau ni ? hermm , aku dah sem 4 kat unisel . lagi setahun aku nak habis belajar . lepas nie , entah apa nak jadi kat kehidupan aku . lepas nie , dah takde tengok kawan kawan , yg tersayang . huhahuha macam org gila . heppy macam selalu . ya Allah , kekalkan persahabatan kami .

blog , kawan aku yg lain semua kata aku dah sombong , berlagak . sebenarnya aku taknak pun buat macam tu . tp entah , masa yang buat aku jadi macam tu . ramai org sentap ngn aku , kecik hati ngn aku . aku pun tataw nak buat ape dah nie . banyak sangat hati aku nak jaga tapi hati aku , tak terjaga pun . ape aku nak buat yea . semoga Allah bagi aku kekuatan untuk semua nie . 

kadang2 aku rasa baik aku takda hati dari tak terjaga macam nie . hati org aku sibuk sibuk nak jaga tapi hati aku macam takda pape . sedih sangat kadang kadang , sampai rasa nak bawak diri sengsorang . aku salu cakap ngan diri aku , aku ade mak ayah , ade kawan kawan yang boley happykan aku . ada yg tersayang yg boley temankan aku . walau berat nak buat , tp aku taw aku kuat . :)

ya Allah , jagakan kawan kawan aku yg aku dah kecikkan hati mereka . :)

blog , sekrang kesihatan aku mcm tak stabil . kejap okay , kejap tak okay . harap semua yg aku sayang boley doakan aku sihat macam manusia biasa . aku tak harapkan pape , cuma doa kalian yg aku mintak . aku tak suka cakap pasal sakit aku . aku taw takkan ada yang faham ape yg aku rasa . kegembiraan korang , pengubat aku :)

aku senang sangat bila tengok kawan kawan aku , yg tersayang happy , ceria sangat . tenang je rasa hati . harap kegembiraan kekal milik dorang . aku doakan :)