JellyPages.com

Selasa, 24 Mei 2011



haaa korang nanpak takk 2 ...
mesty kurang nampakk kann ..
 HAHA Alhamdulillah aku dpt poli .. tp at Kedah ! whats !!! gilaaa jaohh
grrr ... ade ape ekkk at sane .. aduuu
jaohh nyee .. epy2 sdey tahuu ..
btw , doakann aku dpt yg terbaek :D

Sabtu, 21 Mei 2011

p u s a k :D

pusak ?? ape ke mende 2 .. HAHA 2 laa korang .. p carik at GOOGLE ape 2 PUSAK . erkk?! perlu ke .. takpe lah bazir mase korang je .. PUSAK 2 KUCING laa mksud nye .. kan aku da tulis at blog aku yg betajuk MARI BELAJA :) haa .. tak bace mesty tatao ..
sena nyee aku nak cite .. kesah anak2 .. anak2 kucing yee . bukan anak2 aku .. :D miang buluh kauu nie ..
k la k la .. 
2 MEI 2011 aku pg knduri kawen anak kawan apak aku .. balek 2 .. mak aku ckp ade anak kucing at lua uma .. aku pon ape lagi , pg laa belari tgk .. perhh sian wehh aku ckp at korg .. da la panas .. mak dea nie pon pandai  wat trick konon nak stay at uma aku .. anak di jadikan alasan .. udah nyee mak aku bg laa dowg masuk sbb ade anak kuch jantan dok tgk2 budak2 nie hah .. msty kucg jantan 2 pk , "adeeyy , kalo laa aku dpt mkn budak2 kecik 2 alangkah bahagia nye aku" but ! mintak maaf , aku da jd heroin dulu selamat kan budak2 nie .. HAHA *budak2 g 2 . aiseyymen .. nie laa cite dorg ------>

2MEI
masuk kan dlm kotak . ohh suke ehh .. tido jee .. dok dekat ng tempat sabun basuh baju .. nahh amek name DOWNY n DAIA ,, haha nasib kau laa kucing :)

3MEI
"ngiaw ! ngiaw !" ehh pesal lakk kucing nie .. dok melompat2 mcm kene karen.. dah na bejalan ke? erkk?! bunguxx mane laa kucing baru lahir pandai bejalan .. HAHA ohh rupe nyee ade semut api dokk gigit dorg .. laa cian nyee .. kuasam pye semut ! akhirnyee pindah laa kucing nie ke tempat baru a.k.a bakul :D 
ohh bahagia korang yee minum susu je pa 2 tido .. ish3 ..

10MEI
eh eh kucing nie mcm nak belajar bergumpal je .. errr laen mksd na begado + begurau
AHAA pening kan ? ishh .. tp lawak lahh aku tgk dorang gado , slow motion gilaa .. na cakar kawan ag sekor amek mase 2 saat baru cecah muke dea .. HAHA mengekek aku gelak :D 
da la jalan pon ta betol .. dok mengangkang2 lagi jalan 2 .. besepah betol kau jalan kucing .. HEHE 

12MEI
fuiyohhh .. laju gilee kau jalan skang ehh kucing . da pandai lompat kua dari bakul lagi 2 .. da kuat sangat ke kaki kauu 2 hah ?? HAHA woo woo .. langsir mak aku kau panjat2 dok gayut2 .. kau ingat kau TARZAN ke .. kau 2 kucing tahuu .. haiyaaa ! DAIA DOWNY .. korang niee memang laa .. 

14MEI
ehhh .. nape kau pandang gi 2 DAIA .. ececeeehhhh da pandai berdiri yee skang .. mane blajaa nie hah? 
aku pon saje dok dekat ng dea .. tunjuk telapak tgn aku .. ehh !! dea GIVE ME 5 laa .. makk oii 2 laa sape kate kucing bodoh .. kucing pandai tahuu .. .. bile2 nnt aku masuk kann video DAIA wat give me 5 :)

20MEI
jaohh nye kau jalan diq .. *hah , adeq aww aku pgel dea* AHHA , dok maen at ruang tamu panjat2 kaki aku lakk dea .. da laa aku tnga syok2 layan cornflakes nie .. kau nak ehh ? ahh kau mane bole mkn , nnt kau yayax sape na cuci .. tanak aku cuci tahuu .. bweek :P tgk2 cian laa pulakk , nah aku bg kau sekecik2 yg bole .. fuhhh mcm ta mkn setaon .. LOL mang laa , dea bru tgk dunie 3 mggu .. HAHA aah kann ..
ha ha dok cium2 ape g 2 .. nak lagi laa 2 .. tibe2 sore jd kuat dok ngiaw ngiaw ! cian kau deq ..

21MEI
perhhh ! cepat nyoo kau pandai :D aku tekejut tibe2 DAIA bole panjat ats katil aku .. fuiyohh .. da maju .. cepat nyee kau besa .. bgus lahh kau :) tade susa2 aku na ankat2 kau lagi . HAHA ..
aku biakan kauu tido at c2 .. tnga ri nie aku tgk c DOWNY lak yg dok atas katil .. walaawehhh cepat nyee kau membesa depan mate aku .. :)

i love you
DOWNY + DAIA  
my only KITTEN
<3 <3 <3

 

Jumaat, 20 Mei 2011

boring ^^

da lame aku tak menulis .. ohh rendu pulak nak letak tgn ats keyboard nie then taip bnde2 yg telintas at kpale otax aku nie hah .. tapi ape yg aku na tulis yekk ??
yayaya .. i noe .. aku cume na tulis aku RENDU .. erkk?! pesal plakk aku na rendu .. REndu sape yehh ..
gilaa laa kau nie :) HAHA nie lahh terjadi bile aku da tade keje na buad .. 
ai pon na ujann .. so bettter  aku log out sebelumm PRANGGGG ! kilat menyambar LAPPY yg byk bejasa nie .. HAha daa :)

Ahad, 8 Mei 2011

teringat :)

dulu time zaman budak2 macam2 permainan kite ade .. kite maen .. tapi budak2 zaman sekarang ade ke maen permainan mcm 2 lagi ?? HAHA
aku cerite pon sbb anak jiran aku menyanyikan lagu asslamualaikum 2 .. tapi kedengran laen plak at tlnge aku nie hah .. 

VERSI BUDAK SEKARANG :                    


assalamualaikum..
kom ape 
kom bat
bat ape
bat men
men ape
men tol
tol ape tolak
lak ape 
lak sa
sa ape
sa tu
tu ape
tu nang
nang ape
nang ka
ka ape
ka yu
yu ape
yu bodo.

oh God .. HAHA

VERSI ZAMAN AKU :
assalamualaikum
kom ape
kom bat
bat ape
bat men
men ape 
men tol
tol ape
tolak
lak ape
lak sa 
sa ape 
sa te
te ape
te bunga
bunga ape
bunga je pon
pon ape
pon dan
dan ape
dan sing
sing ape
singer 
menawan keluarga bahagia ~ ~ (lagu singer)

mungkin bagi dorg yg dulu pnye telalu pnjg n bosan .
HAHA ntah mcm ne akan dtg nnty ..
mcm ne laa bnyi nye plak .. :D

Sabtu, 7 Mei 2011

gembira semula :)

eh eh .. baru je post entry yg aku kecewa kan kan kan ,,


tapi nie nak citelaa kan .. siang tadi kann ..
aku sidai kaen .. pa 2 tetibe kepale aku terpaling at peti surat aku .. ehh !!! byk nye surat ..
aku da laa ta ase pape .. yelaa upu po ta pat kann .. patah hati betol laa kan .. sat gy cek2 surat ade name aku laa .. HAHA ade 2 surat tawaran .. yeyehh !! satu swasta satu lagi under uitm ..
tersenyum saje aku wehhh .. sbb UNIKOP amek aku .. dip pngjian perniagaan .. HEHEHE tp susa laa bile na kje .. aku na amek nursing jugak laa .. ermmph ! harap2 rayuan aku dpt jugak wehh :( dalam gembira ade kecewa jugakk niee ... 
kawan2 aku mane yg dp ipta 2 gudluck lahh untuk korg .. sape2 yg pegi further study 2 .. blaja rajen2 tao korang .. :D

kecewa

yeah KECEWA ..

nada yg sgt pelik untuk dibaca hari nie ,, tapi ta perlu na pelik sgt laa kan .. nie sume sbb result UPU da kua smlm .. 6 mei 2011 .. HAHA ramai yg patah hati sbb tgk result .. yelahh kami nie tade pandai mane .. HUH ! frust gilee .. if tao , tanak bukak tgk result 2 .. ta dapat oww .. waaaa! even satu pilihan pon ta dpt .. bg 8 pilihan tapi 1 pon ta terpilih .. gila betol laa dunie skng nie .. byk sgt saingan .. yeahh ! pelajar skang maken lame maken ramai yg pandai .. takpe laa .. da tade rezeki .. na bt cmne kann .. its oke .. chill babe ! pape pon rayuan tetap buat .. n ramai kawan2 aku yg ta pat 2 masuk fom6 o swasta o mane2 yg dowg dpat .. HIHI chill chill .. UPU byk amek amek budak yg 6A dan ke ats .. tggu jela if ade dpt ryuan 2 .. :)

Rabu, 4 Mei 2011

salah aku













kita selisih faham hari ni
salah aku mgkin 
kau penat , aku tahuu
aku moody 
maafkan aku

kau bz ..
aku sorang ..
cuace ta m`izinkan ..
hari ini aku buad kau bengang..
bukan aku sengaja ..

skarang kite da ta mcm dulu ..
mcm ne dgn akan datang
kite akan bwk diri masing2
friendship ni akan mcm nie lagi ke ..
aku berharap

aku sayang kau
kite da mcm adeq bradeq
aku takot
takot elang kau mcmne aku elang kau dulu
aku taknak
taknak bnde 2 b`ulang lagi
aku sdey
sdey bile kau takde ng aku
aku perlu kan kau
perlu kau untuk bimbing aku
maafkan aku
aku byk buad sala at kau

dulu aku rase aku laa kawan paleng teruk pernah kau ade
tapi aku beruntung sebab kau anggap aku mcm kembar kau
kite kawan baek n rapat da lame ..
susah untuk aku jumpe lagi kawan mcmnie ..
macamne dgn kehidupn kite akan datng ..
adakah aku kan ade kawan mcmnie lagi

tolong aku ..
tolong maafkan aku ..
aku tak berniat nak buad aty kau sakit 
buad aty kau bengang
percayalah !
sungguh ! aku rendu kan kau ..
tapi byk halangan kan sekarang ..
masing2 da bizi ..
bizi ngan kehidupan ...
tak lame lagii kita akan berpisah 
lagi jaoh dari skarang
n aku nakk kau tahuu
AKU SAYANG KAU
AKU PERLUKAN KAU
KAU KAWAN TERBAIK AKU
dan yang terakhir
MAAFKAN AKU





Selasa, 3 Mei 2011

munkey saya :D

mesti korang pelik kann dgn tajuk 2 .. 
sebenanye mcmnie ..
nama dea amer fazril ..
dea nie aku kenal dari kem PLKN jugak ..
HEHE time pegi dea same flight ng aku .. at airport aku pasan dea ..
yelah , org ensem kan .. ramai laa org pasan 
*amaran ---> jgn kembang sangat ..


HAHA nie laa dea orang nye 




aku na dikate rapat ngan dea nie .. tak laa ..
tapi yg special nyee dea at cnie sbb dea bg aku nickname "munyit"
agak kuaja di situ .. HAHA


aku mule tego dea at dlm clas PK 
dea same clas ng aku .. PK6
owhoo . sbb dea cptain group aku --->y so serious
bes oo kawan ng mamat nie sbb dea sempoi gilaa 
spoting pon spoting ... 
n aku suke bile dea kate "series aaa"
HAHA mmbuatkan aku tergelak sbb muke dea akan jd klaka..



munkey2 .. seronok kenal kau .. 
walaupon mule nye aku pk kau sorang yg sombong p sena nye takk..
friendly kauu nie .. HAHA
i feel very lucky 2 noe u :)


i hope this friendship everlasting forever (:

saat saya pergi (:

detik demi detik
saat demi saat
saya mengatur langkah
saya melangkah pergi
pergi dari awak


makin lama saya melangkah makin jaoh
jaoh dan jaoh dari penglihatan awak
makin lama bayang2 saya da takde depan mate awak
awak mencari2 bayang2 saya
tapi maafkan saya awak
saya tak berdaya nak patah balek


awak..
lepaskan saya ye awak
awak akan dapat pengganti saya tak lama lagi
saya kena pergi awak
saya dah tak larat


makin hari saya rasa makin lemah
saya rasa saya tak boleh nak temankan awak lagi
saya tak nak awak tahu
saya tak boleh ade kat cc awak lagi
saya taknak awak rasa ape yg saya rasa


awak..
saya dah tak berdaya
awak izinkan saya pergi dengan tenang ye awak
biarkan saya melangkah dengan senyuman
awak jangan menitiskan airmata awak depan saya
saya jadi tek keruan kalau nampak airmata awak
awak lelaki
awak kena tabah


awak !
dah tiba mase saya kena pergi
awak doakan saya ye awak
doakan saya selamat
saya tak boleh patah balek


walaupon awak dan saya jaoh
tapi SAAT SAYA PERGI  awak dpat rasakan tapak kaki saya melangkah kan
awak pndang ke langit ibarat saya sedang melambai2 awak
terima kasih awak
terima kasih sebab tak mnitikkan airmata awak :)
selamat tinggal awak ..

maafkan saya !!

awak .. 
maafkan saya ..
bukan saya sengaja na sakitkan hati awak ..
saya takde niat pon na buad semua 2 ..
saya janji saya tak kan ulang lagi..


awak..
awak sangat beruntung ..
awak ada dia ..
awak jaga dia elok2 oke ..
saya berharap sangat ..


awak..
maafkan saya ..
saya ta bole temankan awak lagi ..
saya kena pegi awak ...
saya kena pegi jaoh ..
jaoh dari awak ..


awak ..
awak tak kan jumpa saya lagi ..
kita akan terpisah sangat jaoh ..
jaoh sangat awak ..


awak ..
awak jage diri awak ..
awak jage kesihatan awak ..
awak jaga semua yg ada at sekeliling awak ..


awak ..
awak jgn abaikan dia lagi ..
saya sedih tgk awak sedih ..


awak ..
saya nak pegi nie ..
awak doakan kesejahteraan saya ye awak ..


awak..
las skali saya na cakap ..
MAAFKAN SAYA AWAK ..!!!

Ahad, 1 Mei 2011

selamat malam :)






hari pon da larut malam .. huwarrhhh aku suda pon mgntok .. mate semakn berat dan akan tertutup 5 minit lagi ..

HEHE so >>>

selamat malam
sweet dream
sleep well
assalamualaikum :)

abang (:

nie nak diceritakan la kann .. HIHI :) dari form 1 aku ade raaaamai abg ankt .. ade laa , lbey 5 org .. n ade yg aku ta engt name nye .. HIHI kejam ent ! ta gune pye adeq .. n amai yg da lost cntct :) p tape , i still remember them .. hurm , p ade sorg abg yg aku ta lupe n still cntct smpai skng .. aku sayang dea .. HIHI ^^ 
dari form 1 aku kenal dea , lame entt .. start kenal dea dari sape ek ? mmbe aku ta cilap sbb dea kenen2 ng mmbe aku dulu .. yarh ! 4get bout that .. cite mude2 kan abg .. 

name dea meor ubaidillah .. nie laa hero 2 :)
hehe sory bro :) pix nie je yg ade utk dirembat :D

aku aggp dea btol2 cm abg aku .. kteowg pena lost cntct .. lame gakk laa .. 2 taon ade kott ^^ 
p tyme aku form 5 aku dpt kesan wanted nie balek .. wahh~ seronok gilee ow bile pat cntct balekk .. engt gy time 2 jumpe dea at padang cmpake sbb ade event at c2 .. n satu ayat dea yg aku engat "sejak bile adeq abg byk ckp ? rase nye dulu diam je" HEHE *blushing tahuu ! . (perubahan diri remaja) HIHI

bulan 6, 2011 ri 2 dea further study at overseas .. baru jmpe da bye2 balek ent abg .. uwaaa~ T_T p tape , abg kate bulan 6 nie dea balek cuti .. wehaaa~ bole jmpe laagi :) . ta saba ta saba .. ehh saba wan saba .. akak fiza laagi ta saba na jmpe abg kau 2 hah .. HEHE kak fieza 2 laa gf abg aku :) mrangkap bini nye di mase depan .. HIHI ^^ suke tgk abg n akak , sweet gila :)



huh abg aku ke 2 ?? nie laa keadaan dea at sane .. bahagiaaa .. <3 HEHE
jgn mara naa .. hnye utk tatapan di masa hdapan .. HIHU :)

oke laa , abg2 ? брат брата дорогой (nie laa gune nye gogle translate ..) HAHA
                          (adeq sayang abang) :)