JellyPages.com


Ahad, 1 April 2012

berjalan penghujung sem II

hi !


ha nieh nak cerita nieh . semalam macam biasa kami berempat keluar lagi . berempat ?? yelah berempat ! aku , syazwan , kikie and fiek . hee dalam rancangan kami nak pergi kenduri kahwin member fiek punyer abg kahwin kat shah alam . kitorang dah sewa kete setengah hari . so, lepas je g kenduri kahwin tuh kami pergi rumah fiek sbb dea nak hantar barang dea balek rumah .. pastu kami pun tataw nak g mane . tp wan ngn fiek dah rancang nak pergi satu tempat . aku ngn kikie tataw pun rancangan dorang nie .. 


jalan punye jalan , dengan ayunya aku ngn kikie pakai baju kurung , dorang bawak pergi sunway pyramid >< 
haha sengal jerk sebab kat sini lah terjadinya satu tragedi dan kenangan . kawan ayu aku sorang nieh tanak turun kete sebab something and kemudian kena paksa dengan 2 jejaka nieh soh turun jugak . and time tuh gak lah dapat tengok kegarangan kawan aku nie keluar , serius seram . memang 2 2 tergamam ta buad ape dah . aku pon naek seram tgk dea . sudahnya kami cancel pergi situ . haha


dalam perjalan balek kuala selangor memang senyap langsung dalam kereta . takde sape berani kuakan suara kut . suara wan ngn fiek sembang pun slow jer .. hee , dapat bayangkan tak cmne garang nyer kawan aku tu .. :D


kami tukar plan pergi 1 plaza sebab nak tengok wayang . nahh ~ 3D gitu kami pergi tengok taw .. smart jer spec dea . haha dah macam robocop ! ktorg pilih cerita 


WRATH OF THE TITANS 

yeah ! memang seronok tahu cerita nieh . 3D lah katakan . sape ade heart attack dinasihatkan jangan pergi tengok sebab banyak tekejut tekejut . hihi . yang bes nyer kawan aku nie siap nak elak batu yang konon datang kat ktorg . 3D kann ~ haha *kiri kanan kiri kanan* gila betol . tapi memang tak rugi pergi tengok cerita nie . sila lah yerr :)



HANDSOME KAN KAMI ^_^

pas habis tengok wayang time tuh dah kul 8 malam .. ktorg rancang2 nak pergi makan . tataw pun nak pergi makan katne .. jalan punye jalan nampak lak gerai makan MEE UDANG BANJIR . woaahh ! macam bes jer .. memang bes lah sampai nak u-turn kete pun ta betol .. nasib takde pape.. haha kena hon jer lah . biasa lah orang malaysia suka maen hon .. takpe oi , malu malam tadi je . haha


YUMMY ! NAMPAK MAK AKU NEH MAHU DEA JELES . HAHA

sekian saja perjalan kami pada hari semalam :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan