JellyPages.com


Isnin, 26 Mac 2012

dia saya sayang

hi !
post kali nie aku nak remind balek kenangan aku dengan atomen aku . dah 6 bulan dah aku relation dengan dea . Alhamdulillah masih kekal sampai sekarang . dulu , masa sem 1, aku mula kenal dea time dekat library . kami satu kelas . tak pernah pun bercakap . tgk dea pun macam pendiam jerk . ehee , time kat library tuh , lect kami , Syed Lamsah soh ktorg cari buku ! punyer lah lama dekat rak buku tuh , selisih dengan dea . aku pun tye lah nama dea , teett dea kate name dea wan :) pastuh aku bole ckp ngn dea , wan tuh nama aku then aku soh dea tuka nama lain . haha bole lak cm tu kann ~ dengan sengal ubi nyer dea soh panggil dea boboy . haha hameekk melekat gak lah nama tu beberapa lama . tak lama pas kejadian tuh , maen tego2 lak kat chat fb :) guna aku kau je dulu , lama2 makin bertukar lak . 


satu hari tuh , kami kena buad assgnment . Syed Lamsah punyer keje jugak ! wan ajak aku skype sebab nak tgk assignment tu . dah lah tgh bajet ayu , pakai kain batik nokk ! hikhik . sambil2 sembang tu , same2 buad assignment tuh . tuweeet nyer . bweekk ! tah cmne mlm tu dtg gila kat kawan aku 2 orang nie (wanie n kikie) boleh lak maen nyakat soh aku ngn wan couple . matii lahh ~ ktorg anggap maen2 je pun .. layan kan aku .. dah 3 ari lepas tuh , tah cmne boleh jadi serious lak . haha tuh lah saat mula kami kenal :)


first date !
biasalah first salunyer tak kan keruan . dh lah tak pernah nak bertego sgt tup2 date ??? haha kelaka jer . first tempat tuh kat tasik unisel nun . :) entah ape di borakkan aku pun dah lupe . tapi mang nervous lah . tak byk ckp pun time tu . malu2 kucing ! haha ><


agaknye dah 2 minggu kut , kitaorang kelua ramai2 . kira first time kua sama lah cmtuu . mula mula dea tanak . susah nak ajak dea ! lama2 baru dea nak . ktorg pergi KS n taman kelip2 . time tuh dalam kete mang senyap 2 juta bahsa . yg bising dalam kete tuh kikie n adiey jerk ! time nie ktorg kua dua kete . ktorg pergi karoke n jalan2 . seronok ! time nak pergi taman kelip2 tu ta jadi pergi sbb mahal ! ngeee , so bergambar je kat sana ! masa nie lah kenangan yg payah nak lupe . nak taw ?? kete sewa yg leen bawak bumm ! kemek kat blakang sbb dea pergi lggar kete orang . haha kesian ! terbang 2 rat :)


haha tuh lah pixta first hang out kami ! sengal gila kan ~

tuh lah kenangan sem 1 aku bersama orang yg aku sayang . banyak lagi yg ta cite , nanti lah cite haha .. k bai !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan