JellyPages.com


Isnin, 23 April 2012

lovin' you

saat ni aku rasa terlalu rindukan DIA . tersangat rindukan DIA . aku cuba cari ketenangan untuk meredakan jiwa aku dengan mendengar pelbagai lagu and aku jatuh hati dengan lagu ni . and aku tujukan lagu nie buad DIA yang sentiasa membuat aku rindu kan DIA . semoga TUHAN jaga DIA untukku (:


Tuhan Jagakan Dia – Motif Band

Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku
Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku


Walau ku tahu kau takkan sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
then , aku mula jatuh hati dengan lirik lagu DOAKU BUATMU SAYANG (:
DOAKU BUATMU SAYANG -WALI BAND
Kau mau aku apa, pasti kan ku beri
Kau minta apa, akan ku turuti
Walau harus aku terlelap dan letih
Ini demi kamu sayang
*courtesy of LirikLaguIndonesia.Net
Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti

Tahukah kamu apa yang ku pinta
Di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia


(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)



#serius aku mula sayang kan DIA dan semakin sayang dari hari ke hari. (:
tenks 4 being MYLOVE :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan