JellyPages.com


Jumaat, 16 Mac 2012

saya rendu dea

hi . 
malam nie aku kureng sehad . badan aku panas plus kepala aku sakit gila . p aku cuba untuk buad okay depan orang laen . uhuhh , salu nyer kalau aku cmnie mak aku yg salu ada ngan aku . dea bg aku ubat , picit kepala aku . jelum kepala aku dengan air limau tak pun air asam jawa . woaaa rendu nya dengan mak .


sejak peristiwa aku dulu , aku selalu rendu mak aku . aku selalu nak kan pelukan mak aku sebab aku rasa semangat bila mak peluk aku . aku rendu mak sekarang nie walaupun baru jumpe 2 hari lepas . tapi tu kejap jer ! nak peluk mak , bareng at mak . wahh ~ rendu sangat. ta saba nak balek rumah .


aku rendu kakak aku jugak . sejak aku habis plkn aku makin rapat dengan dea . banyak kisah aku kongsi dengan dea sekarang . rendu kakak aku yg suka gelak kaw2 . hepy jer tgk dea . agak2 lame tak aku nak tgk gelak tawa dea . aku rendu kau lah kak . muah ! muah !


ayah, adik rendu ayah jugak . ayah suka belanja makan ,belanja topup . ayah suka manjakan aku . maklum ah anak bongsu . haha . ayah suka tye perkembangan aku . walaupun aku takod ngn ayah tp aku manja ngan ayah . mishhh youu ayah :)


abang ! rendu nak bertekak dengan dea . dea suka main kepala aku . rasa di sayangi lebih . haha . selalu paw dea topup . mak oi rendu rendu . suke tgk dea usik mak . sayang lebey !


atomen :)
walaupun satu kampus , salu jumpe p aku rendu gak ngn dea . sebab kadang-kadang rasa jaoh ngn dea . mybe sebab busy . jarang nak contct macam dulu . huhu mishh you b !


besfrend ! bsfrend aku dr zaman skola sampai sekarang pun aku renduuuuu sangat2 . dulu salu buad keje gila same2 . ponteng kelas lah , buad hal lah . macam2 .. sampai name nak naik black list time skola tuh . nakal nya kami ! rendu nak buad keje gila tu lg koranggggg


kawan plkn :) nahhh ~ kawan bersama dalam masa 3 bulan . sangat rendu sebab dah masuk setaon ta jumpe . lepas balek dari plkn , ta semoat nak jumpe pun . mungkin nt akan jumpe jugak ! rendu sangat ngn dak sarawak . dorg dh lah jaoh , memg ta tentu bila nk jumpe nye kan . muah muah ! rendu kalian


okay lah . kepala dh nak pecah . k bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan