JellyPages.com


Sabtu, 10 Disember 2011

xoxo

hi.


aku seorang insan biasa . seorang gadis biasa yang sama dengan mereka kat luar. gadis biasa yang punya hati dan perasaan . seperti kalian . hati aku selalu berkata-kata aku takot dengan diri sendiri . aku takot dengan bayangan diri aku yang bermaksud aku tak berani lagi keluar dari lingkaran diri aku . mungkin , aku hanya aku . aku bukan orang lain . azam aku , aku nak keluar dari lingkaran diri aku dan buat ape yang aku nak buat . aku nak cuba berani kan diri seperti diri aku dulu kala . 


aku seperti hilang semangat untuk terus menjadi diri aku yang dulu . tak seperti diri aku ketika zaman sekolah n ketika kat PLKN . bila masuk ke alam menara gading aku rasa aku hilang sesuatu dalam diri aku . aku hilang diri aku yang dulu . puas cuba keluarkan tapi masih tak mampu menandingi ape yang ade kat depan mata ,


kita manusia tak lari dari kesilapan . di sini aku nak jugak tegaskan bahawa aku bukan nak jadi diri aku yang lame yang byk buat salah dan silap , tidak , tetapi aku nak menjadi diriku yang lama tetapi senang dengan keaadaan sekeliling . aku harapkan perubahan dalam diri aku .


hanya dengan orang tertentu aku berani keluarkan sifat aku yang sedia ada . tetapi tidak dengan orang yang baru aku kenal . aku nak cuba langgar segala nya untuk aku keluar dari lingkaran diri aku nie . doakan aku wahai teman ~!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan