JellyPages.com


Ahad, 11 Disember 2011

dah tahu (:

taadaa ~!

hi hi 

harinie nak share bout my atomen . haha share suke-suke nak menulis sebab kebosanan duduk dekat hostel takde buat ape . dah la lapa gila tapi alhamdulillah papa kikie datang tadi bawak makanan . kalau tak keluar duit lah harinie . haha kedekut bukan ? memang nak jadi kedekut untuk sem nie . nak save kaw-kaw .

okay dah ~!

aku sebenanye nak share , aku dapat satu lagi cara yang atomen aku suka dan ta suka . haha yelah , tiap orang ade benda yang dea suke n tak kan . macam tadi aku dapat detect yang atomen aku tak suka bile kaitkan dea dengan someone yang lain atau lebih dikenali sebagai perempuan . iyaa lah ~ sape suka bukan ? aku pun tasuke bile di kaitkan dengan lelaki yang takde kene mengene ngan aku . 

okay sayang , 

tu je kbai (: 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan