JellyPages.com


Rabu, 28 Disember 2011

tentang aku

hi .


mengenai aku ? tentang aku ? aku nak cerita buat entry kali nie . tak tahu kenape aku rase sedeyh pulak malam nie . satu sikap aku , bile aku sedeyh , aku akan dengar lagu rapuh dari opick . sebab bila aku dengar lagu tu aty aku akan lebeyh sedeyh n aku akan mengalirkan airmata . then lepas tu baru aku rase lega sangat . even aku ade masala cmne pon ..


tapi kadang kadang aku salu jugak sedeyh tade sebab , mybe sbb bile teringat memory memory aku dulu , buat aku sayu jerk . hurmm ntah lahh .. aku pon bukan jenis yang senang bercerita dengan orang .. bila aku betol betol ta tahan jerk aku akan bercerita .. selagi aku boleh simpan , bole pendam aku pendam .. lame lame hilang jugak kan .. bia lah aku tanggung sorang ..


aku bukan manusia yang sempurna .. takde pon org yg sempurna kat dunia nie kan .. haihh , laen jerk aku malam nie .. sayu rase hati . siries nak menangis , tp aku ta pandai menangis bila ada orang .. aku hanya akan menangis bila aku sorang sorang .. aku tak pandai kongsi kesedihan aku dengan orang laen .. kadang kadang hati aku pilu n saket pon aku buat cool je .. susah kan macam nie .. aku betol betol harap satu hari akan ade orang yg pandai pujuk aku bila aku sedeyh tanpa aku bgtahu org tu yg aku tngah sedeyh ..


hmm , bila aku heppy , macam benda aku akan buat .. tak kira lah ape pon .. tp bila aku sedeyh , aku salu buat buat hepy jer . yelah , tanak orang tahu .. hihi even aku ade family , kawan kawan , kasih sayang ... aku stil ta dapat biasakan diri bercerita kalau aku sedeyh .. aku hanya kongsi kegembiraan aku je .. (:


okay lah , takde mood senanye sekarang ,, laen kali sambung lagi .. tata (:

2 ulasan: