JellyPages.com


Selasa, 27 Disember 2011

seronok gila :)

hi..

seronok ? yeahh ~! seronok sangat harinie .. aku pon tataw ape kene ngan aku harinie .. agaknye effect aku makan ayam kat pasa malam tadi *takde kene mengena*

haha nak diceritakan , harinie aku balek hostel balek sebab cuti 4 hari kan , yelah orang sambut krismas .. mesti lah cuti .. huhu bila ade kat rumah , rendu plak ngan telatah kawan-kawan n the most special , mesti lah rendu mysoul a.k.a my atomen (: *ouch~!*

bile aku balek rumah pon aku hepy jugak , yelah dapat jumpa mak ayah kakak abang semua.. paling best dapat jumpa kawan-kawan sekolah yang seGANG tu kan .. aku dapat jumpa AIN.. ni dah tentu punyer , dea kan kawan terBAEK saya ^^, dapat jumpa tyeka , peah , tyra n yg paling lama ta jumpa syamim . ouch ~! rendu gila :)

huhu harinie aku balek hostel n sampai petang tadi .. kawan-kawan laen pon same jugak balek harinie sebab ade kelas esok n seterusnya .. huwahhh ~! pas maghrib aku ngan kikie hayun kaki pegi ke pasa malam . dah lah pegi bedua je .. ewahh ~! yang laen dah pergi dulu dah .. mak oii weyh ~! nie makan ke hape .. habeh 10 hengget aku .. hihi pas g pasa ktorg gerak p tasek ..

kat tasek nieh aku tatao ape kene ngan aku . datang gila agaknya ,, pas makan ayam , cmnie lak jadi .. haha macam-macam perangai gila aku buad .. c mira n c kikie dah naek pelik ngan aku .. haha relax lah der .. bukan salu wa macamnie kan (:

satu benda lawak tiba-tiba jadi malam nie .. dah lah buat perangai gila , kawan aku c mira lak buat keja gila .. taw ape ? haa nieh nak cita sat ..
 
al-kisah ~~
mira a.k.a QUENN ajak KIKIE makan kuetiaw yang dea beli tadi .. dea simpan dalam beg .. satg bila dea kua kan kuetiaw tu kat KIKIE , KIKIE pelik nape bekas kuetiaw dea kosong .. rupenye ~! haha
kuetiaw tu jatuh habes dalam beg MIRA .. eheheh , kelaka gila tgk dorang nieh .. MIRA dengan patah hati , tuang isi beg dea yg penuh dengan kuetiaw tu dalam tong sampah sampai tak seda handfone dea sekali masuk dalam tu ~! :D

hahaha punyer lame handfone tu dalam tong sampah, dea tak seda pon .. dea seda bile ktorg nak pergi kat moto sebab nak pergi PP .. haha MIRA MIRA .. boleh dea patah balek then amek fon tu dalam tong sampah .. naseb takde BAU (:

keje gila seterusnya , ktorg bertiga nak pergi PP a.k.a PUSAT PELAJAR , sebab MIRA lapar .. yelah , kuetiaw dea dah kene burn kat tong sampah kan :D
nak pergi berTIGA tapi moto nya SATU .. haihh , korang dah dapat tangkap kan ? haha yeah ~! naek berTIGA pergi PP .. hihi sumpah segan .. tapi memang terBAEK lah .. bila lagi nak buad dalam kampus kan ..

then , pas lepak jap kat PP aku dapat jumpa mySOUL ~!! ouch ! rendu nya .. haha over ~ baru 4 hari ta jumpe kann , macamne lah bila dah grade nt .. betaon ta jumpe . haiyarrkk ~! hermm , dapat sembang-sembang ngan dea , jalan ngan dea tapi cian dea ta sehad ~! demam .. eheh aloloo ciannya awak atomen (: balek makan ubat ye ..

so , sampai sini saja cerita aku . selamat malam bloggers ~! <3






Tiada ulasan:

Catat Ulasan