JellyPages.com


Sabtu, 31 Disember 2011

29/12/11

hi..


seronok bila engat tarikh nie .. sebab ? tarikh nie lah , aku , syazwan n kikie pergi jalan jalan sama sama .. seronok sangat , yelah mane tak nye dapat jalan kat sawah // sawah ??? yeahhh sawah kat sungai besar .. paleng suka sangat dengan sawah nie kikie lah .. boyfie aku a.k.a syazwan tak berapa nak kesah lah, al maklum orang kedah .. aku pon ekot teruja jugak tgk sawah .. hihihi <3


cerita nya macam nie .. kikie nak beli baju kurung a.k.a untuk g kelas lah kan .. aku pon cadangkan pergi kat sungai besar atau tanjung karang .. ade lah byk baju .. tup2 kami pergi lah sungai besar .. jaoh jugak lah rase nya .. naek lenguh pinggang aku duk dalam kereta .. sepanjang perjalanan ade je telatah yang seronok .. (: bile kala lalu kat laluan yang boleh nyilukan perut tu , aku dengar satu ayat baru *mintmint* atootoo comel kan korang .. pelik aku bila kikie jerit cm tu .. aku ngat kan dea saje saje .. rupe nye memang dea panggil perut nyilu tu mintmint .. aku ngan syazwan ape lagi bedekah gelakkan dea .. 


sampai jerk sungai besar , kikie ngan aku mulakan operasi cari baju kurung dea .. wahh ~ bukan maen lagi kann .. dari satu kedai pergi satu kedai .. ade yg cantek , ade yg tak .. hihi , last last ade lah rembat 2 pasang baju kurung .. tapi malang sampai kat satu kedai nie boleh plak borong beg .. haha cantek kan beg nya .. memang kene rembat lah .. ouchh ~! 


hala balek tu , kami rancang singgah kat sawah .. biasa lahh , kikie nieh excited sangat tengok sawah tu .. time lalu sawah je dea terus pusing 9o darjah mengadap cermin kereta semata mata sawah .. ngee ~


akhirnya sampai jugak sawah , waahh ~!! first time aku dapat pegang padi .. hihi kesian kan .. first time aku tgk jentolak padi yg dah mcam transformer tu .. excited ~! 
jap jap , korang bace bace mesti boring kan ..


here , some pixta for you (:



kami bertiga (:


jentolak yang macam transformers tu


belek padi (:


aku ngan kikie (:


wif atomen saya <3

haa , tu lah iklan kejap .. haha seronok bukan .. (:
pas dah puas kat sawah , kami balek lah .. na pegi mane lagi kan ..
hala balek tu sempat singgah makan cendol kat tepi jalan .. gaye ramai orang macam sedap .. bila dah makan, errr laen jerkk .. haiyoo =='

soo , rase nye sampai sini jer cerita aku .. sebab dah ngantuk .. see yaa ~!





Tiada ulasan:

Catat Ulasan