JellyPages.com


Jumaat, 23 Disember 2011

sambungan cerita kikie (:

tadaaa ~!

hi , aku nak sambung cerita pasal kawan aku kikie .. hah ape lagi ye aku nak cerita , err aku ngan dea nie pape hal selalu bedua kat unisel . yelah , mane2 pon bedua jerk .. kadang2 fikiran kami sama je .. bile dah same dea suke cakap "ko kawen dulu" haha teringat zaman sekola :D 

kadang-kadang dea nie bole jadi sangat penakod , kadang-kadang dea bole jad sangat berani , sangat poyo n macam-macam sangat lah . haha , kadang-kadang perangai dea manja sampai aku rase aku ade adik je . hoho tapi dea jadi diri dea sendiri . huhu , jangan marah naa , cerita pasal hang kan :D

aku suka bercerita dengan dea , n dea pon kadang-kadang bercerita dengan aku .. aku suka bila dea terlepas cakap kat aku . senang aku bahan dea .. asek dea membahan orang .. hoho gila kan budak yang nama kikie nie :D

mati-mati dulu aku engat dea cm belagak gila babeng .. satg dah kenal , rase nak sepak sepak je dea nie .. :D 

pasnie ade aktiviti yang kami na buad sesame . ade je tempat kami nak pegi.. wahh ~! semua nie bakal jadi kenangan terindah (:

*moga persahabtan nie kekal *

kbai (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan