JellyPages.com


Ahad, 18 Disember 2011

kikie (:

hi.


second  entry untuk harinie . hihi kikie ? ade ape dengan kikie ? kikie nieh name kawan aku a.k.a housemate n clasmate aku . haha ape special nya dea sampai masuk dalm entry aku ? haha saje aku nak bercerita pasal dea kat korang . nak kenal kenal kawan aku dekat korang . nak kenal ke sape dea ? meh follow cerita pasal dea ..


kikie nieh name dea dapat sejak jejak kaki kat UNISEL nieh . mane tah aku dapat name tu aku pon tataw . sebab bile aku tye name dea n nak panggil ape time mule2 dulu macam tak kena jerk dengan care n perwatakan dea . dea nieh nak kate brutal , tak lah brutal mane . ayu lah jugak . nak kate gedik tak pon , manja je lebih . tapi kepale otak dea memang gila habes . ade jerk benda dea nak buad , dea nak sebut . spontan pulak tu . n thats y ramai senang berkawan dea . korang kena kawan dengan dea jugak taw . comfem tengah sedeyh pon tak jadi nak sedeyh . seronok kawan dengan dea .


aku nieh nak kate rapat gila ngan dea pon tak juga , yelah baru kenal kan . tak sampai setaon pon . baru nak SEM 2.. tapi aku senang dengan cara dea , boleh  masuk dengan kepala dea . kisah dea dulu pon same dengan jerk dengan kesah aku . kami sama-sama tak berape nak bebas dulu . yelah mak ayah kaw kaw jage kan . aku sebab anak bongsu . wahh ~ gitu .. dea mybe sebab dalam family dea sorang je anak perempuan . tapi takpe ~ kami kat sini enjoy jerkk ~!


hihi kat UNISEL nieh kami da rancang macam2 nak baud program sesame . sekali dengan kawan kawan laen . tapi aku selalu ade dengan dea dari mmbe laen . papehal dengan minah brutal manja nie . haha sory oi aku kutuk kau tapi takpe sat g kau bace jugak . hihihi .


banyak kesah pasal dea yang perlu korang taw . tak bole nak cerita sekrang sebab tak sempat . aku nak kua dengan dea lah nie , nak p teman dea tengok bola . oh ! lagi satu dea nie fanatik dengan MANCHESTER UNITED taw . sape sape yang minat bole lah kawan dengan dea . haha k lah bai ^^,


nantikan sambungan (:




<3 SEMOGA PERSAHABATAN NIE KEKAL <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan