JellyPages.com


Ahad, 18 Disember 2011

terima kasih sayang (:

hi.

harinie aku kelua lagi dengan atomen saya ~! wahh , asyik kua je kan tapi bukan g mane pon . g kenduri kawen jerkk . hoho dea suwoh ekot , aku pon i follow you lah . haha seronok (: pegi 1 kete balek 3 kete . amekaw sebab balek dengan bebudak laen sekali . aku follow kete faris a.k.a balak yuya . ustaz pon ade a.k.a kawan serumah syazwan (: yuya sekali lah kan ^^, ape aku mengarut nie . haha .

time balek , atomen aku tanya pasal ubat aku sama ade , ade lagi ke ta . huwarhh ~! engat kan kenape . alu ckap lah tinggal 3 jerk lagi . satg amekaw wan , dea na beli lagi . hohoh , dapat lagi hadiah . terima kasih sayang . hihihi . 

aku pon tataw lah nape dengan atomen aku , aku bole lembut aty even ade protes jugak ~! geram2 aku , protes2 aku , aku telan jugak satu satu benda yang aku takod a.k.a ta suke tu . wahh ~ ape awak da buad hahh . hihi , terima kasih jugak wak sebab amek kesah plus amek berat at saya . 

kawan dea pon cakap soh aku makan ubat tu , bagi sehad sebab atomen aku nieh caring sangat hal aku . ye ~ dea tanak aku saket pon . even gastrik . aku pon tatao lah sekarang nieh gastrik aku menjadi2 pulak dea .. woaaa ~! awak , saya sayang awak n terima kasih untuk semua nya ~ (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan