JellyPages.com


Khamis, 8 Disember 2011

hai hati

hi. im back.


kesian aku tgk kucing aku . dia sakit . ouch dea tanak makan pun . pandang je makanan tu . bile dukung dia , dia mengiau seolah macam meraung sakit . kesian nya dea . aku sampai menangis tgk dea camtu . tapi sebenanye taktao ape sebab aku menangis . sameade pasal kucing atau hal lain . haha terlalu ikut aty dan perasaan . airmata mengalir juga . aty aku rase lain . aty aku rase kecik sekarang . aku rase macam aku hilang something . ape yar ? ntah laa ~! 

hai hati. sudahlah kau dengan perasaan sedih tu. ceriakan lah balek segenap hati kau . jauhkan dari segala macam perasaan negatif . ingat , 'dia' masih sayangkan kau . kalau dea tak sayangkan kau sekarang jugak dea dah pergi tinggalkan kau . yeah ~! hopefully dea belum berubah lagi . aku masih nak dea yang dulu . masih sayangkan atomen aku yang dulu . 

tipu kalau aku kate aku tak rindukan "dea" . dea atomen aku , dea yang buat aku berubah sikit demi sikit ke arah kebaikan . sedarkan aku pasal kehidupan . (: mungkin dea tak pernah sedar ape yang dea buat tapi tu lah kenyataan . haiyoh ~! jiwang lah pulokk malam nie . haha giler lah kau wan ~!


setakat nie jerk boleh menaip , sebab mata pedih sambil menangis . ~! <3




2 ulasan:

  1. huhuhuhu..kalau bab kucing ker haiwan peliharaan kesayangan ker ape ker...memang tak tahan. . . .kalau bab sayang ni memang susa nak ungkapkan dengan kata....

    BalasPadam