JellyPages.com


Khamis, 8 Disember 2011

alhamdulillah

hi.
akhirnya harinie result exam aku dikuarkan jugak lepas 3x delay delay n delay . aku tak pergi cek awal-awal sebab pagi2 lagi aku dah kuar ngan mak ayah aku . haha asalnya nak ikut sebab nak beli barang utk balik hostel jerk , tapi tup-tup dapat present yang tak diduga aku dapat . wahhh ~! seronok tahu bile dapat . lalu je pun depan kedai alat muzik tu , sat lagi mak ajak masuk dalam and then dia bincang ngan ayah n belikan aku satu GITAR ! yeahh ~! happy sangat .. 


err.
bile dah sampai rumah aku pun terus angkat segala barang yang dibeli n terus je on lappy aku untuk tgk result aku . bile tye mmbe semua alhamdulillah semua okay . aku dengan penuh rase takod bukak student portal n .. tadaaaa ~! wooaaa 2A . haha pointer lak ta dapat ape yang aku target but still lulus PTPTN . haha alhamdulillah takde gagal cume ade satu cacat kat situ . takyah tahu lah kan . haha seronok sangat . 


ye.
sem depan aku target nak struggle gila-gila n dapat kan pointer 3 dan ke atas . aku nak buktikan kat parents n kaka aku yang aku bole capai target tu . lagi lagi dah dapat gitar , semangat lah aku kan . haha tenks makayah <3


sabtu.
sabtu nie aku balek hostel. tak sabar rasenye . sebab dapat jumpe kekasih hati . walohh ~! rindunye kat dia . tapi ~ hmm lupekan . 


okaylah sampai sini je aku nak menaip sebab aku nak melompat seronok ~! haha loveyouall ^^.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan