JellyPages.com


Selasa, 13 Disember 2011

sem baru

hi.


harinie dah hari ke tiga aku ade kat hostel untuk sem baru aku . alah , sem 2 baru , budak lagi kann , tak ramai yang balek lagi sebelum nie tapi harinie ramai lak yang balek . esok aku ade meeting untuk kokurikulum salah satu subjek yang aku amek untuk sem nie . sem baru , azam baru tu lah yang aku pegang untuk sem nie . aku nak target markah aku lebih dari ape yang aku dapat sem lepas . tak puas hati dengan ape yang aku dapat sem lepas . yelah , banyak maen kan . mak ayah pon da warn aku kalau pointer aku bawah 3 dorang nak tarek balek gitar aku . ouch ~! takkan aku benarkan dorang amek . haha gitar semangat aku sem nie . bile aku tengok je gitar aku teringat mak ayah aku . then aku akan semangat nak belajar . aku harap sangat aku dapat lepas target aku . aku nak usaha betol2 bagi tinggi markah aku . doakan aku yeahh kawan kawan (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan