JellyPages.com


Khamis, 5 Januari 2012

keseronokan lagi sekali ) : )

hello :')

aku tak taw nak mulakan macam mane . tapi ape yg tertulis kat title tu lah cerita yang ingin aku nak tulis .. tapi mungkin sebaiknya aku mulakan dengan cerita yang heppy :D

4/1/2012 --->
aku dan kawan-kawan aku juga atomen a.k.a syazwan aku pergi mandi manda kat sungai Kanching kat rawang .. seronok , even time tu baru lepas krisis dengan atomen aku .. haha yeah ~! entah kenape aku sedih bila engok muka atomen aku . kenape ye ? rase macam ta kena je . haha gila lah aku nie .. then , kami seronok mandi manda kali nie sebab ade lagi ahli baru . haha orang rumah atomen aku pon ade . yuya ngan kak nurul join kami mandi . rase ramai plak . seronok ~! atomen aku ngan atok lak maen gitar atas batu . 

seronok seronok mandi manda , tetibe dengar bunyi orang bising bising . rupe nyer si khai ngan adiey tengah betekak dengan sorang minah nie . si khai dengan adiey ade kat atas batu sebab nak menggelongsor turun . haha kelaka jer .. "kau engat kau sorang je bayar ? aku pon bayar lah" hahaha , tu yang aku taw ape yg khai cakap .. 

gelak punye gelak , seronok dah semua , dah kul 5 pon .. so , decide naek atas n tuka baju .. malam ade kelas pulak .. huwahh ~! sebelum balek sempat lagi singgah tesco rawang .. cadang nyer na makan je .. pastu , tergerak lak hati atomen aku ajak beli jam sama <3
hihi , dah tengok tengok tatao nak pilih mane . then kami panggil PARI PARI kami a.k.a KIKIE soh pilihkan .. pilih punyer pilih , dapat satu set jam .. tapi tak tertinggal PARI PARI kami pon ade jam jugak .. satu couple lagi si syerin ngan adiey pon beli jam couple gak . wahh ~! masing2 ade jam baru .. mereka pon belikan jam yang same macam KIKIE untuk PARI PARI dorang si EMMA :) so , jam aku same dengan syazwan ,, adiey sama dengan syerin and kikie same dengan emma :D
boring boring , nak tengok gambar ? mehh sini :D


naik tangga sg kanching


show jam couple :D


kenangan kat parking tesco :D

next , lepas kami beli jam , kami pusing pusing dalam tesco .. dengan niat nak beli baju same je .. 6 6 mesti ade baju yg same .. haha mula2 dorang nak beli satu baju belang belang pink putih .. tapi malang takde saiz n besar gila .. haha pastu kami p pusing lagi n dapat jumpa satu baju .. warna pink gak .. makkk oooiii , pecah rekod aku pakai baju pink lagi .. haiyoo ~ taw jelah aku bukan suka sangat warna pink nie .. tapi takpelahh , aku redha kan je badan aku kene tutup ngan baju warna pink :D




sweet bukan ??
sweety pinky <3

kelakar bukan ? haha tapi terasa sweet giler .. haha pinky pinky gitu .. tapi bile pandang adiey ngan syazwan , macam sweet couple lak dorang .. haha *kidding* mereka lurus lagi tahuu <3

so sampai sini cerita bueno harinie :D kbai




Tiada ulasan:

Catat Ulasan