JellyPages.com


Selasa, 1 November 2011

pukul 3 pagi

sekarang jam dah mula tunjuk kan diri kat jarum 3 dan 2 .. nie bemakne dah pukul 3.10 am. pagi okay :) ouchh ! ta reti tido ke aku nie? haha bukan lah , sekarang exam week . esok aku ade 2 paper lagi . siang td petame kali aku duduk kat kerusi meja exam UNISEL . mule 2 rase cuak jugak, aircond tak rase pon , bepeluh siap .. bile da siap 2 rase sejuk sangat lah pulak . haha kelaka :)
sekarang hati aku tak tenang. taktao kenape. aku tengah dengar lagu blog aku . sayu segala. sedeyh sangat. same lah ngan perasaan aku sekarang. aku susah hati . mungkin sebab exam aku n sebab masalah peribadi sendiri. awakk , sorry kalau ade wat salah. siyesly sedeyh gila sekarang. belajar tah mane , pikiran tah mane . tak pernah aku rase perasaan mcmnie .
dah lewat malam. aku tak rase ngantok lagi. aku nak kuatkan aty n perasaan sbb nak study jap lagi . mungkin lepas aku update blog nie aty aku tenang sikit . kurang sikit rase sebal . huhh mcm2 gelagat kawan-kawan aku sekarang. haha ade yg bergambar, ade yang makan, ade yang menari. agaknye boring ngadap note depan mate. ehh taapi dorang bc ke note2 tuh ? haha pape pon gudluck lah untuk besok .

kata-kata awak saya pegang :)
#senyumbolehhilangkansegalamasalah#

2 ulasan: