JellyPages.com


Ahad, 30 Oktober 2011

gang :)

di mana-mana pun ada kawan, memang senang nak cari kawan. cume kawan ketika susah jerkk payah sikit na cari.. mcm cerita aku sebelum nie, kat sekolah, kat plkn aku ade group yang boleh dikatakan "kawan rapat" . kat sekolah aku ade gang aku , kat plkn jugak aku ade gang aku .. cm 2 jugak bile aku da sambung belajar kat UNISEL nie. aku ade gang yang boleh di katekan "kawan baek" . yelah , mane-mane pergi kami selalu bersama walaupon kadang-kadang tak semua join.. maken lama maken erat talian persahabatan nie. maken lame maken sayang datang dalam hati untuk kawan-kawan UNISEL aku nie. pape hal kiteorang selalu same-same.. baju pon penah pakai sama-sama, mcm yg korang nmpk dlm post aku sebelum nie, baju bola 2 . haha cm 2 lah duniawi kitorang dalam bersahabat.. 



kikie , aku . wan :)


adiey , syerin . leen :)


ct , emma :)

tu dea gang yang aku maksudkan. ouch ! haha dalam erti kate laen dorang clasmate aku. sebab 2 lh kot senang rapat. sume nye kepale gile , masuk air jerkk . haha ade je perangai dorang na buad . sampai wujudnya word of the day . haha nie sebab kebanyakan perkataan ade jerkk salah sebut . kelakar bile engat.. tasek. yeah tasek tempat ktorang selalu lepak bile ade mase free.. memang seronok :)
tipulah takde masalah muncul dalam persahabatan nie, pernah satu hari jadi satu kes salah faham . haha normal lah 2 tapi pergaduhan 2 yang membuatkan persahabatan nie lagi rapat. lepas sehari ke sehari ade jerkk pengalaman yang terlukis kan ? cmne lah keadaan kite lepas dah 2 tahun setengah nanti . masing-masing bawak diri ke alam sendiri . hope persahabatan nie tetap kekal :)

2 ulasan: