JellyPages.com


Rabu, 2 November 2011

selamat pagi

selamat pagi sume :) woaa mcm tak pecaye aku dapat bgun pagi . haha teruk kan , anak sape lah nie. yg tekejut nye, aku bukan ckup tido pon, tp bgun awal.. kalo cmnie selalu kan bagus . sejuk perut mak mengandungkan aku.perhh kalo kat rumah nie tgu mak jerit baru bgun.. haha xD bgun awal pon besebab nie.. wt baik arinie tlong org :D

sebenanye nak cerite bnde laen nie. pasal semalam .. woo woo woo , aku da berani bawak kete lol ! haha auto lah tapi.. eh ! kesah ape aku , jnji kete aku yg bawak.. ouchh ! mumy ~ dah boleh bawak kereta nie.. meh la satu kete.. cian la kat anak mak nie. haha lupe lak, aku pg KS a.k.a Kuala Selangor lah.. maklumlah belajar kat sini, sini jela pon tempat yg dekat nak pegi.. asalnye nak pergi tgk movie tp.. adushh ! tade cite bes.. then decide pergi bowling.. huhh memang terbaek lah lepas gian da lame ta sentuh bole 3 lubang 2 .. haha mcm tak percaya mmbe aku sorang nie a.k.a adiey ta pernah maen bowling, mcm satu keajaiban lak.. yeah ! memang nmpk pon lah dea tak pernah jejak kaki kat tmpt boling.. orang sita seliper satu jerkk kat orang 2 , dea nak bg 2 2 lak. adesss ~ haha lawak gila.. aku ngan kikie ape lagi , tersengih mcm kure-kure lah kat situ. haha makk  aiii kau adiey.. kate tak pernah maen boling tp 5 strike kau bantai ktorang .. gile lah kau nie.. nmpk mcm tipu jerkk , kalah abg yg ade bola boling sendiri tu .. maen punye maen , aku jatoh numbe 2 , n last wanie .. hah kesian kau kene belanje ktorg masuk karoke.. 2 lah , longkang boling 2 sayang kau lebeyh sangat .. hehe teet ! karok karok , lepas tension .. padahal baru 3 paper lepas.. mcm da merdeka betol niehh ! huhahuha , abes sejam .. seronok memekak.. nak balek ~ hari hujan time 2 .. wanie takod drive .. aku pon berani kan diri ! pewittt tu diaaa , aku boleh bawak la oi .. time malam plus hujan lagi .. rase mcm konfiden da naek 99 % .. drive lah aku pegi mc`d .. :) makan punye makan , gelak punye gelak da kul 10 .. jum lah kite gerak balek .. yeayy aku bawak lagi .. sampai jerk ijok , kikie bawak . fuhh same2 hilang takod nak bawak kete pasnie.. :) sampai lak kat UNISEL tersayang aku nie, adiey lak bawak .. haha wanie? dea ta bawak lah sebab time pergi dea da bawak dah.. haha fuhh sampai jugak kat UNISEL mashem aku nie.. teet ~ penad .. balek rehat terus tido .. sekian :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan