JellyPages.com


Sabtu, 15 Oktober 2011

DIA

weyy ~ taw tak ? tiap hari kau buat aku sentap . tiap hari jugak kau buat aku rase aku jahat dgn kau. tiap hari jugak kau wt aku rase nak menangis. tiap hari jugak kau buat aku hepy. tiap hari jugak kau buat aku rase terharu. tiap hari jugak kau ade buat aku bengang. tiap hari jugak lahh kau buat aku rase aku orang yang paleng bertuah kat bumi nie. kau sorang je yang aku rase aku boleh follow kate kau "maybe" . kau banyak saba kan ngan aku. mcm2 aku buat p kau stil relax. oi oi ade perasaan lagi ke tak kau nie ? haha untung dapat kasihsayang ta suke marah :D kau salu ckp tak pernah nak rase marah kat aku cume kadang2 je geram ngan aku. haha kesian kau :) tapi da perangai aku sejak azali mcm nie kan . ape bole buat . huuu ^_^
kau selalu ckp aku degil. yeke ? sikit je kann.. ngee ~ kau baek ngan aku, kau care ngan aku, pape hal pon kau stil saba ngan aku. ouch ! sentap. haha , kau pernah bg aku sumthing yang pahet 2. aku memang ta suke ! tapi sebab kau da beli n bagi , aku tolak perasaan TAK tu jadikan YE. haha ta sangke aku bole telan jugak. tapi maaf ! masih ta ikut mase. hehe :)
tiap kali aku ta reply text, msti kau call. haha takod jd pape letuww, ngee :) macehh care lagi sal aku.
"dah selalu kene, dah biasa dah" haha ayat sentap ! dah set kat mind aku dah ayat nieh haha tiap kali bace cmfm cuak perut, serbasalah lol ~ soory :) tp pape hal pon kau stil anta mcg kat aku mcm nie ":)"

                                    #untungkasihsayangsukasenyumtwentyfourhours#

1 ulasan: