JellyPages.com


Ahad, 23 Oktober 2011

bola bola bola

selasa, 18/10/2011

hahh ~ ari yang biol lg membiolkan .. haha, harinie kelas En.Syed lamsah a.k.a subjek pendidikan di Malaysia. ewahh~ seronok ! kenape? sebab harinie ktorg sume berpakat pakai baju jersi bola malaysia ! pewwitt :) dah mcm kat stadium dah aku rase.. haha ramai geng aku, sume nyer pakai.. jadi tumpuan org bile sume pandang.. haha sweet je kan :) 2 lah kami.. kebanyakan perkara nak buat sume bnde same-same.. tapi bile kenang n engat balek memang seronok lah kan , bile lagi lahh nak wat perangai gile nie, nt dah abes balaja, ta dpt buad lagi, maklumlahh da tue-tue sume ..




hah amekk kau , ngan lecturer ktorg tadi 2 pon begambar sama .. haha , well time nieh ktorg kene sesi soaljawab pasal assignment group .. aku nye group yg last jumpe dea 2 lahh pasai begamba sakan :) haha will miss all the moment .. lepas je kua kelas, ktorg nak pg makan. and tadaaaaa !!




bergambar lagi . memang group aku nieh kaki gamba je . haha #kau je, aku kaki manusia# ayat kauu leen :) sekian sahaja kbai..

moral of the picture -> bergambar lah korang sebelum tue sebab dah tue payah nak bergambar lagi :)

1 ulasan: