JellyPages.com


Khamis, 22 September 2011

kesian

aku update blog kali nie penuh ngan rase kesian kat sorang membe aku nieh yang kebosanan kat tempat keje dea .. atootoo cian nye :) nieh aku na bercerita untuk kau ahmad razi ^^
budak nie sekarang dah kerja , so jarang lah aku nak betekak ngan dea sekarang.. kalo tak ade je bende aku na kenekan kau , kau na kenekan aku .. fuhhh ~ kau seda tak kau langsi maa tapi sekarang tak dah .. alooo bosan nye ta gado ng tapir aku niehh ==' cian kan aku .. kau bia kan aku sorang-sorang sekarang.. haha dengar je kau keje , alamatnye memang nak kene ketuk ngan aku.. abes lah kau kene paw ngan aku nanti weyhh :D mc`d mc`d ..
kau dah nak further study pon nt .. maken bz kau oii .. maken ta jumpe ayat kuaja kau .. huuhh ==' sentap kan kau bace sume nie .. pandai tak aku sentap kan kau .. hahahaha bapakkk ahh ^^ kau keje leklok aww .. nt bole dpt gaji lebey sikit sbb rajen .. maken byk aku ketuk kau nt .. :D
kau jarang on9 dah , aku pon jarang on9 .. bz la pulak kann masing-masing .. aku engt kau pon sbb time pg TBS jumaat lepas , train yg aku naek 2 lalu kat segambut .. haha kalo tak aku lupe kau dah .. haha kidding ..
sooo sekarang , kau take care jela ea :) haha rendu kau tenukk :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan