JellyPages.com


Jumaat, 9 September 2011

tasek n_n

macam entry aku sebelum nie, dah di cerita pun yg tasek 2 tempat special kami orang haha.. semalam aku pegi lagi dgn kak nys, kikie n sue.. aww kali nie tak jog ! tapi saje pegi nak tgkap2 gamba.. maklumlahh , umah takde tasek hihi.. aku pn dengan semangatnyee pegang lah camera yg di hak milikkan oleh sue ! memang puas lah , tp sayang, mule2 pixta tak berapa cantek sbb tak tuka mode dea ! ouchh ! geramnye... dah last2 godek baru dapat.. hurmm tapi take , bole edit-edit jugakk .. awww kebetulan ade pokok yg strategik duduknye kat situ, memang seronok aku, sue n kikie posing maot. haha :D
akan ku rendu saat lepak mcmnie nt.. awww soo touching~

here some pixta 4 u n_n




haha geram geram geram ! 2 lah seperjuangan aku yg pegi tasek tuhh haha.. pasnie taktao manelagi tempat nak pegi :) ouchh ! nice moment 4 me ~ touching !



kegilaan kesengalan kepoyoan dan sebagainye terserlah xD
yeayhh ! pas maghrib ktorg pegi lagi kat tasek , tapi dengan kepenuhan plastik kedai sebab beli mcm2 jajan.. mcm bekelah je kat tasek 2 kan :) ouhh , memang gila kan kite lepak situ.. nyamuk pon bes je geget-geget huhh = = '
rendu sume tuhh :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan