JellyPages.com


Ahad, 23 Disember 2012

dah balik


harinie biy balik kedah dah .. aku balik rawang jumaat lepas .. sedih sangat nak pisah ngn biy jauh-jauh .. hari khamis tu aku g jejalan ngn biy .. tapi biy buat aku merajuk mula-mula .. nak kua kul 5 petang tapi biy boleh tido sampai malam .. geram je rasa .. aku pun pegi lah jalan sengsorang sampai dia bangun tido .. masa b call kul 8 tu dia say sorry .. haha ! taw punn .. lama tahu orang tunggu .. dah lama tak merajuk ngan biy .. lepas tu kitorang pergi makan sesama malam tu .. pusing-pusing susah lak nak cari tempat makan nie .. biy belanja makan ! yehaa .. suke suke .. sayangg biy sangat ..


sekarang biy dah on the way balik kedah kott .. sedih je rasa .. macam sem sem lepas .. aku tak suke jauh jauh ngn biy .. masa aku hanta biy balek hostel khamis tu sayu je rasa .. boleh aku menangis .. hihi..  biy pesan macam-macam .. soh jage diri , jangan nakal-nakal ..  biy pun sama taw ! engat janji okayy .. me love youu .. :)

sebelum ayah amek aku petang jumaat tu , aku jumpe biy kejapp .. bagi barang ape yang patot semua .. n biy hadiahkan perfume ! wangi tapi pening .. haa biy pesan soh pakai perfume yang dia beli tu .. yes yes i will .. thanks hubby ..

harap perjalanan biy selamat pergi selamat sampai .. sekarang sungai petani ade masalah sikit , risau sangat kat biyy .. harap b selamat kat sana .. insyaAllah ..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan