JellyPages.com


Selasa, 26 Jun 2012

mak kata , ayah kata

assalamualaikum , hi !


haritu aku balek rumah . lama kot ta balek ! asek ade program je kann . waaaw ! pastu ayah buad satu meeting family . nak bincang sal anak2 and perkembangan bagai and ade satu problem melanda family aku . bincang punya bincang . mak pun cakap ngan aku . macam mana dengan kos aku yang aku tgh study sekrang nie ? sebab mak pun taw aku memang anti dengan budak-budak . hehh tak berkenan lah aku . *takde ciri2 keibuan lagi* 


ahaha , cerita punya cerita , alhamdulillah berkat doa mak aku , berkat mak ayah soh amek kos nie , aku dah boleh terima slow2 ape yang aku belajar and nak ngadap budak2 . mak salu pesan dengar nasihat mak ayah , i`allah berjaya . mak taknak aku jadi macam adik beradik aku yg lain . kerja tak menentuu . susah kan nak cari kerja sekarang niee . takpe mak ! demi mak , adik teruskan semua niee . waaaw ! 


mak salu pesan , jangan terlalu stress .. yes ! sekrang adik dah slow2 kawal emosi adik . even mak tataw ape dah jadi dengan hati , jiwa , raga adik .. hihi muax ! sayang mak illeerr2 .. 


mak ayah soh aku jaga kesihatan aku leklok . mungkin ada something bakal berlaku tapi nie semua kerja Tuhan .. cuma boleh berdoa , aku sihat2 saja . aku taknak susahkan hati semua orang lagi :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan