JellyPages.com


Jumaat, 1 Jun 2012

sayang mereka :)

bila dah malam terkenang macam-macam kenangan . nak nak pulak bila kawan aku dah mula dengan luahan dia and aku pon rasa nak menaip malam nie . sem 2 pertemukan kami , perjalanan ke Kedah mengeratkan kami , education night perjodohkan kami , i`Allah kekal hubungan ini . 


dah macam pantun . haha ! bila engat kenangan aku , kikie , syazwan and fiek kat kedah tu rasa bersyukur sangat sebab Allah eratkan lagi hubungan tu . kami still lepaking , makan burger same-same , keluar sama-sama , buat kerja sama-sama . rasa hepy sangat sebab time  nie ktorang bergelak tawa , sedih , gurau sama2 ..


sedih sangat sebab masuk sem 3 nie , kitorang jarang lepak sama2 . makan burger sama2 . my wish ! nak sangat lepaking ramai2 macam dolu-dolu balek . 


fiek , kikie , wawan and wan :)



seronok sangat sebab persahabatan kitaorang mula dari sini :)

kitaorang kerja same-same , hepy sangat :)



dalam masa yang sama, ktorang dapat mumy and mama yang terbaek punye :D



sem 2 memang sem yang happening . hubungan aku ngan mereka semakin erat and serius macam satu family . kami lengkap dah macam 4 beradik then ade mumy and mama . mama suke buad bunyi woody woodpecker ! omey ilerr . mumy lak suke nak babap2 then nak bantai . aww suweet . aku mohon hubungan kami sentiase diberkati Allah , kekal sampai ke Jannah tanpa ade sesape yang memutuskan . 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan