JellyPages.com


Khamis, 24 Mei 2012

menangis + aku = hihi

ouh , harinie aku rasa lain sikit . hati aku tak tenteram . kepala aku serabut . entah apa yang aku fikirkan pun taktahu . hati aku rasa sedih . kalau jadi pape , comfem cepat nangis . memang tunggu masa untuk nangis je nie . sebak je rasa . pelik kan bila kita nak menangis tanpe sebab . takde sebab pun yang buat kite rase sedih . dia datang sendiri . aku terbaca satu post , JANGAN MALU MENANGIS . yeah ! betul lah tu . jangan malu menangis sebab kadang2 kite menangis sebab kite menghargai diri kite sendiri sebab kuat lalui dugaan Allah kat muka bumi nie . alhamdulillah setakat nie aku masih kuat untuk hadapi semua dugaanNya . kadang-kadang aku rasa menangis nie satu cara untuk aku jadi hepy . kadang-kadang jugak menangis buat aku rasa bersemangat . kadang-kadang menangis buat aku kuat and menangis buat aku lemah . tapi sebolehnya aku taknak hanya membazir airmata aku nie sebab atomen aku tak suka aku menangis . aku pun kalau boleh taknak nangis and taknak susah kan hati dia . kadang-kadang aku rasa nak sangat menangis kat bahu dia . nak luah segala macam kat dia . tapi tu bukan aku . aku bukan mudah nak mengadu dengan seseorang perihal masalah peribadi aku . aku hanya akan simpan masalah aku sampai aku lupa sendiri . lagi pun aku taknak susahkan sesape . hanya kalau aku betol-betol dah takley tanggung beban tuu baru aku akan share dengan atomen aku . dia pun banyak masalah sendiri yang dia nak pike daripada pike masalah aku . tapi aku bersyukur sangat dapat kenal atomen aku sebab dia sangat memahami aku . even kadang-kadang jadi jugak pergaduhan tu , tapi tu satu jalan untuk aku kenal dia dan paham diri dia . ye , aku sayang sangat dekat dia and dia buat aku semakin nak berubah menjadi yang lebih baik dari dulu . kadang-kadang bila aku nak menangis aku mesti bagitau dia and satu word dea akan cakap , jangan mengada nak menangis :) bukan dia tak bagi aku menangis tapi dia tak suka tengok aku sedih-sedih macam tu . haha rasa sangat dihargai bila dia amek berat sangat pasal aku . kadang-kadang aku menangis hanya sebab fikiran aku dah set yang aku tak pandai jaga hati atomen aku . padahal , takde pape pun yang jadi . fikiran aku nie je hah yang jahat suka pike bukan-bukan and aku mula serba salah dan keluar lah airmata tuu .. pelik kan perangai aku yang satu nie . dengan menangis je boleh buat aku berubah sikap serta merta . tapi aku salu berdoa sangat , bia hilang segala perasaan bukan-bukan aku and perasaan merepak ak nie ha . kalau boleh aku cuma nak yang positif and happy .. aku nak atomen aku happy and orang sekeliling aku happy jugak . :)


#aku sayang dia sangat (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan