JellyPages.com


Jumaat, 27 April 2012

rupanya

kali ke berapa aku tulis pon tataw . hihi . aku nak bercerita . hurm , aku pon tataw kenape aku rasa bosan sangat . tade ape yang aku na buad . mak lupe beli topupp .. ouch ! boring niehh . bosan punye bosan aku godek ah skype . aku nak bace balek msge2 aku ng  DIA dulu . dari mule kenal n couple . haha kenangan bukan . ermph ! yes selamat tak hilang lagi mssge nye . bace punye bace . setitik air mata jatuh . haha bile aku bace balek semua tu . rupenye dari awal lagi aku dh mula sakitkan hati dea . dari awal lagi . dulu aku tak sedar semua tu . bila umur pun dah meningkat aku mula pandai berfikir . tak patut aku buad DIA cmtu . kesian DIA manjang sakit hati . hihi and tak dinafikan aku sangat degil . sangat sangat . kanak kanak nyer aku dulu . ape pon aku tataw mase tu . mungkin bila umur dh meningkat aku pon rase dah besar , aku tgk mssge tu aku rase ... Ya Allah , bodohnye aku ! awak , sorry . baru sy nampak sekarang :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan