JellyPages.com


Jumaat, 27 April 2012

perlu Atau Tidak

okay , sekarang rasa nak mengupdate pasal perlu atau tidak . ape yang perlu ? ape yang tidak ? okay ! cmnie , dalam perhubungan ada pasang surut dia . dalam perhubungan perlu ada kefahaman . perlu ada kepercayaan right ? kat sini aku cuba nak kongsi satu part yang ada separuh orang suka dan ada yang tak suka . macam biasa dalam hubungan seseorang ada sifat risau , susah hati , bimbang and sebagainya . so sekarang nie , Perlu ke seseorang uh bagitahu kat pasangan dea mane dea nak pergi and buad ape ? haaa tu dea . bila aku tanya kawan aku ade yang kate perlu sebab dari situ dea dapat taw aktiviti pasangan dea . and ade lak yang kate tak perlu sebab tu hak pasangan dea nak pergi mane and buad ape . TAPI !


tapi, bagi aku ianya memang PERLU and PERLU . haha bukan sebab nak control 24hour . NO ! sebab kite akan tahu mana partner kite pergi , buad ape and dengan sape . dari situ takkan wujud syak wasangka yang bukan bukan pasal partner kite . kan ? dari situ jugak kite takkan bimbang n risau sebab kite taw mane dea pergi and buad ape . kalau diam je tak bgtaw , comfem2 akan jadi satu pergaduhan . betol tak ? and dari situ jugak partner kite akan taw yang kite risawkan dea n amek berat pasal dea :)


even bnde ni merimaskan tapi at least kita taw ape yang jadi . and sama gak macam aku . cmfem2 akan bgtaw mane aku nak pergi and buad ape :) sebab aku taknak partner aku risaw and bimbang :D sebab cuma dea aku ade . haha jiwang ! ><

Tiada ulasan:

Catat Ulasan