JellyPages.com


Ahad, 4 September 2011

tersedar

dah nak seminggu raya pergi. hari ahad mcm nie , ramai yg busy.. masing2 sebok bekeja-keja na balek ruma maseng-maseng.. ade jugak yg pegi hanta anak dorg balek asrama, U, Kolej .. huwarhh aku pon tak tetinggal tp aku tanak balek kampus arinie haha.. esok baru aku balek :D  .. sebelum balek rumah dr ruma opah td , ktorg pegi hospital dulu.. pg tgk atok sedare masuk hospital.. tapi ayah ng mak je pegi tgk sbb bole pg masuk sorang2 je.. takot lak aku nak pegi masuk sorang-sorang nt,. da la wad lelaki haha..tok nde cepat sehad yee ? hmm  aku pon dduk la luar je tgk org-org yg ade kat situ. . aku dok asyik tgk satu kuage besa nie.. dorng resah je. pak guard 2 ckp ade fmily dorg kat icu sbb jantung.. aku pon tatahu lah, bukan kenal pon .. ermm bile name dorg da kene panggil, dorg ramai2 pegi at satu tmpt yg aku sndri tatao kat mane .. tak lame pas 2, dorg sume kuar dr tmpt 2 n nanges-nanges.. ade yg sampai pitam.. ouhh kesian sgt tgk dorg.. rase sebak skali .. insan yg dorg pergi tgk 2 dah pergi meninggalkan dorg.. aku tao pn bile terdengar salah sorg call ahli kuarga dorg suwoh prepare ape2 yg patot.. rase nak menitik je , semalam tgk org menanges2 dalam tv, rnie real pye plak .. takziah buat kuarga 2 .. bile jd mcm nie diri sndiri rase bersyukur sgt sebab di jaohkan dr segala bencana atau penyakit yg merbahaya .. ayah pesan kalo tanak kene azab dunia mcm 2 , jage2 lah kesihatan .. ye ! aku semad kat kepala aku nie yg aku nak jage kesihatan aku.. tanak saket-saket .. :D


Tiada ulasan:

Catat Ulasan