JellyPages.com


Isnin, 5 September 2011

sume dr FB :D

nak menambah entry lagi .. aku kebosanan dalam kekalutan kemalaman yg keboringan nie :D
aku punyai sorang kawan yg boleh di gelar sahabat sbb dea mempunyai kepale yg gila dan senget .. hihi aku pn taktahu bila masa aku bole rapat ng budak senget nie tp 2 lah hakikat nye.. tp dah mcm siput ng semut je perangai , tahu nak membahan je . n masing-masing tak pernah nak mengalah ape yg diperdebatkan . aceewah ! ahmad razi , satu name yg tak asing dalam blog aku nie haha sbb name dea dah pernah di sebut kat booboo aku nie :D engt lagi ? tak letuww sini la woi
2 lah cerita pasal dea ..

aku pon taktahu ape aku nak perdebatkan dalam booboo aku nie pasal dea .. sekarang nie dea dah tido .. haha mane aku tahu ? dea lah bg tahu aku td .. mengantuk menunggu entry nie nak siap haha .. kasihan kau :D
saba-saba .. kau nak taw tak gile ?dalam seda tak seda , mceg at fb ueh dah 4k + + tahu :D engat la balek ape senarai yg salu kau carut-carutkan n aku carut-carutkan ? tak engat ? mehh sini bace :D


kau : 


  • tapir 
  • tiang
  • jambu
  • kongkang
  • angsa
  • galah
  • besi
  • gay
  • jerangkung
  • kerbau
  • tanyet


aku :

  1. katak
  2. konkrit
  3. kambeng
  4. kanyet
ternyata gelaran kau lagi byk dr aku .. haha jgn mara naa :D
klaka lah kau nie .. mcm2 bnde kua ,, mcm2 ejaan salah taip :D
okayy laa , takde bnde nak tulis lg :)

3 ulasan: