JellyPages.com


Ahad, 1 Mei 2011

abang (:

nie nak diceritakan la kann .. HIHI :) dari form 1 aku ade raaaamai abg ankt .. ade laa , lbey 5 org .. n ade yg aku ta engt name nye .. HIHI kejam ent ! ta gune pye adeq .. n amai yg da lost cntct :) p tape , i still remember them .. hurm , p ade sorg abg yg aku ta lupe n still cntct smpai skng .. aku sayang dea .. HIHI ^^ 
dari form 1 aku kenal dea , lame entt .. start kenal dea dari sape ek ? mmbe aku ta cilap sbb dea kenen2 ng mmbe aku dulu .. yarh ! 4get bout that .. cite mude2 kan abg .. 

name dea meor ubaidillah .. nie laa hero 2 :)
hehe sory bro :) pix nie je yg ade utk dirembat :D

aku aggp dea btol2 cm abg aku .. kteowg pena lost cntct .. lame gakk laa .. 2 taon ade kott ^^ 
p tyme aku form 5 aku dpt kesan wanted nie balek .. wahh~ seronok gilee ow bile pat cntct balekk .. engt gy time 2 jumpe dea at padang cmpake sbb ade event at c2 .. n satu ayat dea yg aku engat "sejak bile adeq abg byk ckp ? rase nye dulu diam je" HEHE *blushing tahuu ! . (perubahan diri remaja) HIHI

bulan 6, 2011 ri 2 dea further study at overseas .. baru jmpe da bye2 balek ent abg .. uwaaa~ T_T p tape , abg kate bulan 6 nie dea balek cuti .. wehaaa~ bole jmpe laagi :) . ta saba ta saba .. ehh saba wan saba .. akak fiza laagi ta saba na jmpe abg kau 2 hah .. HEHE kak fieza 2 laa gf abg aku :) mrangkap bini nye di mase depan .. HIHI ^^ suke tgk abg n akak , sweet gila :)



huh abg aku ke 2 ?? nie laa keadaan dea at sane .. bahagiaaa .. <3 HEHE
jgn mara naa .. hnye utk tatapan di masa hdapan .. HIHU :)

oke laa , abg2 ? брат брата дорогой (nie laa gune nye gogle translate ..) HAHA
                          (adeq sayang abang) :)

4 ulasan: