JellyPages.com


Sabtu, 30 April 2011

awak tabahkan ati

aku on9 tadi , then usha2 page aku .. bace punye bace .. ade wall post dari kawan tercomel aku .. HIHI dea soh aku bace bloggie dea .. aku pon dengan pntas click at bloggie dea dan teruskan usaha untuk membca :)
oww no ! she cried last night . y ?? aku truskan mmbaca untuk mndptkan jwapan .. rupe nye dea trase rendu n sdey sgt sbb teringat arwah ex couple dea .. awak ! saya tahuu awak sdey sgt .. awak kene tabah okey darl :) keep smiling oweys k ! aku ade untuk kau .. namoo sdey2 lagi taw awak .. kawan saya seorang yg kuat *walau ta kuat mane .. HIHI :D 


nex post kau , kau rendu kan kawan2 kita kann .. yaya , aku pon bg2 :D *skema ayat ! LOL .. skang masing2 da bz kann , but i hope we keep in touch :) aku sayang kau :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan