JellyPages.com


Selasa, 3 Mei 2011

munkey saya :D

mesti korang pelik kann dgn tajuk 2 .. 
sebenanye mcmnie ..
nama dea amer fazril ..
dea nie aku kenal dari kem PLKN jugak ..
HEHE time pegi dea same flight ng aku .. at airport aku pasan dea ..
yelah , org ensem kan .. ramai laa org pasan 
*amaran ---> jgn kembang sangat ..


HAHA nie laa dea orang nye 




aku na dikate rapat ngan dea nie .. tak laa ..
tapi yg special nyee dea at cnie sbb dea bg aku nickname "munyit"
agak kuaja di situ .. HAHA


aku mule tego dea at dlm clas PK 
dea same clas ng aku .. PK6
owhoo . sbb dea cptain group aku --->y so serious
bes oo kawan ng mamat nie sbb dea sempoi gilaa 
spoting pon spoting ... 
n aku suke bile dea kate "series aaa"
HAHA mmbuatkan aku tergelak sbb muke dea akan jd klaka..



munkey2 .. seronok kenal kau .. 
walaupon mule nye aku pk kau sorang yg sombong p sena nye takk..
friendly kauu nie .. HAHA
i feel very lucky 2 noe u :)


i hope this friendship everlasting forever (:

5 ulasan:

  1. wah best nye.....best la amer fazril coz tlah dipuji oleh wan munirah hehehe...!!!

    BalasPadam
  2. cntik gmbr ''Friends 4 ever'' tu..
    cpe y amek pic tu??...

    BalasPadam
  3. bodo amer 2 mcm moyet ke?..

    BalasPadam
  4. HAHA .. :D
    ta mcm monyet tp kiut mcm monyet .. grr HIHI

    BalasPadam
  5. frends 4 eva 2 edit by mazza :)

    BalasPadam