JellyPages.com


Ahad, 23 Disember 2012

15 september 2012

sayang , sekarang dah masuk kite setahun ! kalau ikotkan kelmarin lagi , 13/9/12 kite dah setahun . tp yg 13 tu , kite still main2 lagi . yg 15 nie baru kite serius kan . saya heppy sgt hajat sy yg nie termakbul . rasa sayang sgt kat hubby . 

sayang , 
dalam masa setahun nie ,
banyak sgt benda jadi kat kita kan
positif ke negatif ke semua ada
banyak sangat kenangan yg awak cipte utk saya
banyak sgt ragam awak yg buat saya hepy .
ape yg jadi kat kita ,
semua kenangan buat saya sayang
saya taknak hilang awak .

dalam masa setahun nie ,
awak banyak sgt sabar dengan perangai saya .
awak banyak sangat bagi saya semangat 
awak banyak sgt jaga saya
terima kasih sayang

dalam setahun nie ,
bagi peluang kat saya untuk faham awak
bagi peluang kat saya habiskan masa dengan awak
bila kite dah habis belajar nanti 
tak tentu samada kita ada peluang macam nie lagi ke tak 
awak akan tinggalkan saya jauh kat kedah sana
saya tetap stay selangor
saya harap hubungan nie kekal walau kita jauh sayang

dalam setahun nie ,
banyak sangat saya sakitkan hati awak
dalam sedar n tak sedar kan sayang
saya mintak maaf sangat sangat kat awak
maafkan semua kesalahan saya kat awak 

sayang ,
terima kasih untuk semuanya yea
awak tahan ngan kerenah saya 
saya sayang awak sangat sangat

happy first anniversary sayang
lots of love / hugs !!
i love you honeybie


Selasa, 2 Oktober 2012

winkkk ~!!

assalamualaikum !

hi blog , lama tak mengadu kat kau . lama tak merapu merepek kat kau . nak dengar tak aku nak mengadu ngan kau ni ? hermm , aku dah sem 4 kat unisel . lagi setahun aku nak habis belajar . lepas nie , entah apa nak jadi kat kehidupan aku . lepas nie , dah takde tengok kawan kawan , yg tersayang . huhahuha macam org gila . heppy macam selalu . ya Allah , kekalkan persahabatan kami .

blog , kawan aku yg lain semua kata aku dah sombong , berlagak . sebenarnya aku taknak pun buat macam tu . tp entah , masa yang buat aku jadi macam tu . ramai org sentap ngn aku , kecik hati ngn aku . aku pun tataw nak buat ape dah nie . banyak sangat hati aku nak jaga tapi hati aku , tak terjaga pun . ape aku nak buat yea . semoga Allah bagi aku kekuatan untuk semua nie . 

kadang2 aku rasa baik aku takda hati dari tak terjaga macam nie . hati org aku sibuk sibuk nak jaga tapi hati aku macam takda pape . sedih sangat kadang kadang , sampai rasa nak bawak diri sengsorang . aku salu cakap ngan diri aku , aku ade mak ayah , ade kawan kawan yang boley happykan aku . ada yg tersayang yg boley temankan aku . walau berat nak buat , tp aku taw aku kuat . :)

ya Allah , jagakan kawan kawan aku yg aku dah kecikkan hati mereka . :)

blog , sekrang kesihatan aku mcm tak stabil . kejap okay , kejap tak okay . harap semua yg aku sayang boley doakan aku sihat macam manusia biasa . aku tak harapkan pape , cuma doa kalian yg aku mintak . aku tak suka cakap pasal sakit aku . aku taw takkan ada yang faham ape yg aku rasa . kegembiraan korang , pengubat aku :)

aku senang sangat bila tengok kawan kawan aku , yg tersayang happy , ceria sangat . tenang je rasa hati . harap kegembiraan kekal milik dorang . aku doakan :)

Selasa, 31 Julai 2012

its me !

tiba-tiba hati jadi sayu . sedih je rasa hati . ape yang aku fikir ? ape yang aku rasa ? entah lah . aku sendiri belum jumpe jawapan yang pasti . kadang-kadang aku sedih dengan diri aku . sedih sebab ? bukan sebab apa-apa pun . aku rindu kan diri aku masa aku kecik , masa aku zaman sekolah , zaman sekolah menengah . happy tanpa masalah . aku tak kata aku tak hepy sekarang . hepy jugak . cuma aku rasa aku hilang semangat diri aku yang dulu . 

sekarang aku happy jugak . lepas aku masuk unisel , sambung belajar . kehidupan aku berubah . mungkin lebih terbuka . tak macam dulu masa zaman sekolah . bak kata kawan-kawan aku , dok bawak ketiak mak . biasa lah . masih belum dapat kepercayaan masa sekolah dulu . tu pun puas buat masalah . sekarang aku lebih berdikari sikit . semua benda masa kat unisel aku buat sendiri . tanpa mak ayah . tapi aku bersyukur , aku dapat kawan-kawan yang best and jumpa someone special yang boley jaga aku n tahan dengan kerenah aku . 

mungkin aku terlalu fikirkan diri aku yang dulu . yang aktif , yang tak reti dok diam , yang banyak mulut , and tak tinggal , yang suka nangis . haha ! aku nak jadi macam diri aku dulu nie . mungkin faktor kesihatan yang buat aku tak aktif macam dulu , tak banyak cakap macam dulu . entah lah . penat aku fikir tapi takde jawapan .

aku ingatkan aku boleh jadi kuat , tapi aku masih belum mampu . tiap kali aku nak bangun , aku akan down balek . faktor tumbesaran mungkin . dah nak besar , makin sopan lah sikit . hee . aku harap aku biley jadi ceria and gila macam dulu balek .