JellyPages.com


Selasa, 31 Julai 2012

its me !

tiba-tiba hati jadi sayu . sedih je rasa hati . ape yang aku fikir ? ape yang aku rasa ? entah lah . aku sendiri belum jumpe jawapan yang pasti . kadang-kadang aku sedih dengan diri aku . sedih sebab ? bukan sebab apa-apa pun . aku rindu kan diri aku masa aku kecik , masa aku zaman sekolah , zaman sekolah menengah . happy tanpa masalah . aku tak kata aku tak hepy sekarang . hepy jugak . cuma aku rasa aku hilang semangat diri aku yang dulu . 

sekarang aku happy jugak . lepas aku masuk unisel , sambung belajar . kehidupan aku berubah . mungkin lebih terbuka . tak macam dulu masa zaman sekolah . bak kata kawan-kawan aku , dok bawak ketiak mak . biasa lah . masih belum dapat kepercayaan masa sekolah dulu . tu pun puas buat masalah . sekarang aku lebih berdikari sikit . semua benda masa kat unisel aku buat sendiri . tanpa mak ayah . tapi aku bersyukur , aku dapat kawan-kawan yang best and jumpa someone special yang boley jaga aku n tahan dengan kerenah aku . 

mungkin aku terlalu fikirkan diri aku yang dulu . yang aktif , yang tak reti dok diam , yang banyak mulut , and tak tinggal , yang suka nangis . haha ! aku nak jadi macam diri aku dulu nie . mungkin faktor kesihatan yang buat aku tak aktif macam dulu , tak banyak cakap macam dulu . entah lah . penat aku fikir tapi takde jawapan .

aku ingatkan aku boleh jadi kuat , tapi aku masih belum mampu . tiap kali aku nak bangun , aku akan down balek . faktor tumbesaran mungkin . dah nak besar , makin sopan lah sikit . hee . aku harap aku biley jadi ceria and gila macam dulu balek . 

1 ulasan:

  1. biley .. ? ape uh .. ? HAHA . btw wish u get like ur hope . ! :)

    BalasPadam