JellyPages.com


Jumaat, 9 Mac 2012

pengalaman pertama

assalamualaikum .
hi !


pergh berhabuk bebeyh blog nie . lepas sebulan lebey aku tak usik baby mashem nie . atootoo sorry yer ! busy lah my little diary . senanye aku ade cerita nak taip at baby ashemm aku nie . haha gila gedik ayat tuhh ! pengalaman pertama ??? hah nak taw ape? bace lah kalian sampai habis ..


okay ! sebenarnya baru baru nie club PRESC a.k.a club kos pengajian aku ade buad satu event wajib . and kali nie aku and kawan kawan libatkan diri dalam event nie . yeah ! nie pengalaman pertama aku jadi AJK dalam UNISEL nie . sekarang aku dah sem 2 . baru berjinak-jinak dalam bende2 cmnieh . cewahh ! ayat propa !!


dari sini jugak aku kenal ramai kawan2 .. akak2 and abg2 yg baru .. mula2 memang rase takod sebab kite bekerja dengan orang yg kita ta kenal . ade yg muke mcm sombong je tapi sebenanye okay . so, dont judge a book by its cover laen kali ! hikhik . lame kelamaan aku rase seronok join dengan mereka mereka nie . walaupun penad .. banyak tenaga dah kuar, segalanya serba penad , tapi bes sebab dapat kenal ramai orang .


--------->

hehe konon doktor !
kami berempat dah macam adik beradik
sangat rapat
syazwan, fiekrie, kikie, aku
harap sangat hubungan nieh ta putus at tengah jalan
sayang sayang semua <3



--------->

haa , nie kami gelar dea MAMA .
name betol dea kak ecah :')
kami rapat sejak jage booth event same same
kami semua suka dengar dea gelak
dah macam woody woodpecker dah 
btw , we LOVE you MAMA <3


----------->

nahhh , yang nie lak kami gelar dea MUMY
makin lame makin rapat hubungan kami
dah macam family dah
name betol nie kak aida
sejak mula event tu jugak lah yag buad kami rapat ngn dea
suke sgt berlari MUMY kami nieh
sangat comel
we LOVE you MUMY <3

mesti korang pelik dengan baju doktor tu kann .. haha kami pakai tema tu time malam event . sepakat pakai baju tu . dulu cita-cita nak jadi doktor . sekarang dah menghala ke arah guru . so berangan jelah . haha aku pun dah tataw nak taip ape . aku bg korang tgk gambar jelah . haha kbai !

FAMILY PRESC :')


fiek , kikie , aku , syazwan


kak su, kikie , anim , aku


wif kak sue n kak wani <3


wif umie NOOR :')



kenangan bersam pesakit , wartawan dan segalanya ><


wif ABG LAN


Abg senior , akak senior


bahagia :')


wif adiey propa :')


sweety kak fathonah ><


wif kecik !


queen n zafran :')


bersama pengarah program yang sengal ><
*boleh cakap kedah dak ? * 
hahahaha

hahaha teeet tu jer gambar yang ade . mane yang tade gambar tu , bukan bermakna anda tidak penting .. uikhh penting nokk .. sayang semua :')


2 ulasan: