JellyPages.com


Selasa, 6 Disember 2011

result

tengok title mesti korang tertanye2 ape result exam aku .. usha gambar lak mesti pike aku frust sebab failed . ouhh no no no ~ haha nie nak bgtaw nie .. result aku fuhh ~! tak dapat dibayangkan dengan kata2 sebab unisel nieh boleh pulak tunda tarikh lagi .. masuk nieh dah 3x okay ~! ape kes ntah , haduii , lemah sangat dengan management mereka. kesian budak2 lain n termasuk aku sendiri yang semangat nak tengok result n last2 jadi mcm nie . fuh mak aiii ~ ade jugak yg tak tido seharian sebab nak tgk result cepat .. sekarang memang hati tengah membara menunggu lagi 2 hari .. huhh cuak kot ~ kalau dah kua tadi dah tak resah dah badan aku ni hah .. so, terpaksa lah aku tunggu lagi 2 hari tu pun tak sure kene tangguh lagi ke tak . tak pun dah masuk sem 2 nanti baru taw result . gila betol . =='

Tiada ulasan:

Catat Ulasan