JellyPages.com


Jumaat, 16 Disember 2011

aku tetap aku

hi.


makin ramai kate aku dah laen , aku dah berubah . tak ~! tak pon . aku tak berubah , aku sama je . mungkin sebab diri aku , aku tak perasan perubahan tu . tapi orang sekeliling aku perasan perubahan aku . tapi kenape aku tak rase semua tu ? hurm , aku tak berubah , aku tak jadi orang laen . aku tetap aku ~!


sayang , sory buat awak kecik hati , marah n sebagainya ~ saya tak berubah n takkan pernah berubah . saya tetap saya . saya same saje dengan wan yang awak declare mase 15/9/2011 tu. saya bukan orang lain awak. hurm , maafkan saya kalau saya dah lain dalam mata dan hati awak . but siyesly saya tak perasan perubahan tu .


saya terbace new post entry awak . eheh ~! jahatnya saya . but takde sape pun paksa saya makan ubat tu . bile dah beli , cmfem lah kena makan kan . ^^, dah banyak saya susahkan awak . awak selalu pentingkan diri saya dulu baru awak pikekan diri awak . sangat serbasalah . tapi , terimakasih eh ~!


harinie awak cakap jugak yang awak tak suka perubahan saya . awak betol2 kata saya dah berubah . dulu awak selalu call saya tapi sekarang dah takde . mungkin kite dah makin jaoh kan sayang . kadang2 saya tunggu call dari awak . ahah giler bukan . awak taknak kite text buad beberape hari . ape yang pernah kite cakap dulu walaupun main2 dah jadi betol2 sekarang kan . sumpah saya rindu awak . saya taknak keadaan kita macamnie . kenape ye ?


sayang , kalau saya ada wat salah dengan awak , awak bagitahu saya please . saya dah tak mampu nak berteka teki lagi . saya tahu banyak dah saya sakitkan hati awak . ehee kejamnya saya ~! awak baik dengan saya tapi saya selalu jahat dengan awak .


ouch ~! lepas abes sem 1 , saya dapat jumpa awak dekat kelas haritu . hepy saya nampak awak , tapi saya tak pandai tunjuk reaksi tu . saya selalu pandang awak dalam kelas . macam awak je lecterur yang aja kite dalam kelas tu . siyesly rendu awak sangat . semalam kite kelua , n bawak 2 'setan' sekali . haha , bes sangat dapat kua dengan awak lagi . nice moment for me . tenks sayang . 


harinie awak bagi saya hadiah . saya engat awak main-main . rupenye betol2 . awak datang kat saya n bagi hadiah tu . ehee , muke takde perasaan je kan bile awak bagi hadiah tu , tapi awak taktao aty saya macamne . seronok bukan dapat hadiah dapat seseorang . terima kasih awak . dah sampai hostel , saya bukak hadiah tu . ouch ~! comel sangat . suke sangat bear nie . ^^, tenks sayang .


awak , saya tanak kite macamnie . saya nak kite macam sem 1 dulu . saya nak relation kite macam dulu . tanak macam nie . saya tak berubah n tak pernah berubah . hurm saya sayang awak (:


                (: ily imy ily imy ily imy ily imy ily imy ily imy syazwan (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan