JellyPages.com


Isnin, 14 November 2011

sem 1 - unisel

hari nie hari keramat dalam hidup aku.. sebabnye hari nie hari last exam aku, yeah aku dah habiskan 4 bulan yang bersamaan satu sem untuk pengajian aku at UNISEL :) cewahhh ~ macam dah nak grade jerk gayenye kan.. hari nie jugak , hari kawan-kawan aku balek ke kg masing-masing.. yelah , cuti 3 mggu kan.. sape yang tanak balek.. tapi hari nie jugak hari aku last jumpe mr S aku untuk sem nie.. sempat lepak ngan dea kat dewan biru tadi.. sempat aku bagi sweater kesayangan aku kat dea.. mcm tak percaya aku bg barang kesayangan aku kat orang.. dea orang pertama :)
sepanjang exam week , macam-macam pengalaman tercipta :D

a) jalan-jalan kat ks - wayang and karok sampai kena halau
b) merewang untuk malam BBQ :D
c) BBQ tepi tasek ramai-ramai
d) main lari-lari sampai jadi hari sentap sedunia
e) membe bahagia <3
f) adiey terkena wakenabeb 

ade lagi tapi mcm malas je na tulis.. nanti jadi cerita lain pulokk.. hihi antara banyak-banyak yang jadi , time BBQ lah yang paleng bes kan? kat situ lah pengalaman pertama aku masuk dapur tanpa mak.. haha teruk nye anak dara sapa lah nie.. tapi tanpa mak pon aku dapat buat kerja dengan baik tahu.. hah jangan pandang sebelah mata je.. tenks jugak kat daddy leen sebab sponsor barang keperluan yang perlu untk buat BBQ nie.. sangat seronok :) rugi ! takde gambar nak bagi korang usha-usha ^^

pasai adiey terkena wakenabeb tu , korang bole bace ape jadi kat blog ms A nie ^^

1 ulasan:

  1. aq wakil my dady..same2..hehehe..mcm tawu jew bnd yg x nax tulis 2..huhhu..byk pengalaman manis dgn kowg...hope nex sem kite akn lebih bahagia...

    BalasPadam