JellyPages.com


Rabu, 23 November 2011

hari bekerja :)

harinie hari kedua aku mule kerja kat satu kelas komputer.. aku keje dengan rakan aku-tyra :) hari yang membosankan untuk aku.. macam mane aku nak hadapi untuk sebulan ea.. tulah kau gatal lagi nak kerja kan dah kene. amekaw ! hihi tapi takpelah , buat belanje gaji tu nanti untuk special day one day nanti..

cakap pasal kerja, aku kerja jage registration untuk kelas nie.. macam2 kelas ade .. kelas akaun , komputer n english communication ^^ , dulu nie kelas BI aku.. so aku dah biasa dengan owner kelas nie.. tu tolong dea dalam cuti sem aku. dari dok umah lagi boring kan.. sekarang kerja aku nie lah .. mengadap komputer , online n tunggu kot2 ade orang nak datang daftar kat sini.. untung lah kan kerja dua jam je dari kul 6 sampai 8 .. perghh ~!! bosan bosan ...
sekarang nie cuti sem aku .. next sem aku masuk sem 2 .. wahh ~ sennior dah.. haha ta sabar nak balek . al maklumlah rendu plus sayang UNISEL . actually lebeyh miss miss kat capital S saya !! ouch ~ hihi take care dear <3


soo , sampai sini jelah kot entry aku kali nie . bosan bosan , bile rajen , update lagi .. bye bye korang :)


1 ulasan: