JellyPages.com


Khamis, 1 September 2011

baju raya :D

tergerak hati aku na menulis lagi.. terbayang kat hati aku nak kongsi kenangan hari raya yang ke 18 ngan korang yang bace blog aku nie :)   dalam hati n kepale otak aku , aku terasa na tunjuk pixta-pixta kegilaan aku je .. cewwwaaaahh ! ta bole bla statement.. nahh korang tgk laa pixta-pixta nieh ea :)



pagi raya takde keje nie je mampu buat :D
KASIHAN KAN BUDAK NIE :D

 belakang 2 kakak saya . my love sista !
bole pulekk dea posing blakang 2



 haha kecomelan terserlah kann ..
da macam hamster dah aku rase :D


nie kat luar umah opah .. 
aku sayang baju aku 2 ..
sbb uncle aku bagi ..
2 lah batik sarawak :)


muke mcm over gelak je ..
pedulik lak aku kan
mak la nie kacau jee 
haha ta bole cover dah :D


SELAMAT HARI RAYA LA YE KORANG KORANG
ILYSM :)





2 ulasan: