JellyPages.com


Selasa, 16 Ogos 2011

saya mengantuk = = '

ouhh sangat mengantuk lah hari nie . kenape ? sebab aku tido lambat . senang cite ta tido mase orang lain tido . haihh = =' sume kerana satu assignment yang harus aku dan rakan aku siapkan . sebab khamis nie da kene present . OMG !! wish our luck . first time na buat pembentangan nie. masing-masing ketakutan , kecuakan , ketidakselesaan dan sebagainya . ouhooo , masing-masing da ade eye bag ! memang mcm panda :D 
teringat kawan aku yang suke panggil aku panda . yeah ! tahniah mulut anda masin sehinnga saya punya mata memang da macam ape yang anda cakap . hiho :)
sekarang tengah menunngu jam 1.15 . kejap lagi na kua n berjumpa dengan encik Rani a.k.a lecturer kamiorang untuk present khamis nie . ohhhh takod nye . jangan kena reject da lah . jenuh kiteorang nak mencari lagi . tolong tolong tolong ....... ~!! kepenatan .. 
huwarhhh da na pegi bersiap , nak kua na pegi jumpe :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan