JellyPages.com


Sabtu, 30 Julai 2011

terasa kehilangan dea :(



kenape aku menangis sorang2 nie . ermm , aku sedih . tahap gaban la kot . kenape ye ? aku terasa kehilangan dea . dea ? ta perlu tahu la sape . janji orang 2 penting dalam hidup aku . aku dekat ngan dea tapi aku rase dea mcm jaoh gile ng dea , sedihh . aku tgk dea heppy ngan yg laen . mungkin muke je heppy. tp at aty dea mungkin same cam aku . aku nak pg kat dea mcm dulu . tp bile aku tgk dea salu ng mereka2 , tak jd la aku na pg . knp ye ? aku pon tatao . mcm janggal pon ye gak . haihh , sumpah AKU RENDU KAU ! bile tgk gadget dea , aty rase sedey je . sbb asek muke yg same je aku tgk . mybe korang ta paham . tp aku na tulis gak . aku perlukan someone . dulu dea salu story mory ng aku , skg mcm org asing . bile tye , tade pape . mungkin dea da jumpe org yg lg senang dea na story mory . its okay . janji dea bahagie . aku tanak spoil kan mood dea . dea ade hak berkawan . bukan aku je kawan dea . betol kan ? hopefully dea heppy salu walau aku tade dekat dgn dea. kalau  jadi mcm dulu sumpah aku nak PELUK kau . aku tengah nangis . aku harap kau tahu . tapi kau tak kan tahu sbb kau tak tye aku . even mceg aku pon kau jarang nak balas . sumpah aku TERASA kehilangan kau . aku sedih weyh . sangat . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan