JellyPages.com


Ahad, 12 Jun 2011

kebetulan atau ditakdirkan :)

jiwang je title 2 kann .. HAHA tp 2 yg menarik hati :D .. nak tahu kenape ? saba2 .. ta saba2 pulakk korang niehh . lek luu .. HEHE .. sebenar nyee nie lahh yg terjadi kann .. alhamdulillah akak sedare aku da selamat berkahwin 4/6 n 5/6 hari tu .. dea anak pak long aku .. tapi nie buakn yg aku na citekann .. HAHA bengang ?? relex laa .. HAHA permulaan je 2 .. ngee .. 


aku ade kenal ng seseorang dr fB .. korg taw kan fB 2 ape ? gilaa laa kau tatao .. bole msuk book of records kalo tatao .. hee :) .. nie laa kawan yg aku mksudkan ..nie pix mule time aku kenal dea :)

ewan (:


actually dea nie kawan kepada kawan plkn aku > faris ..
bile da kenal2 , name ktorg same upenye .. aiseyhh  wan jugak .. cume aku name ktrunan wan n dea izwan but di pggel wan ..
HAHA . mcm2 kann :D if on9 ade laa IM ng dea niehh ..
dea bes , funny , ta sombong , friendly , humility :)


berbalek at kenduri akak sedara aku 2 kann ..ade sorg guy nie .. actlly cousin aku yg perasan sbb sorg guy jd perhatian dea .. nak cerite ape jd mang funny gila .. tp siape sangke , ketentuan Ilahi kann :)
aku pon sengal alam lahh g usha jugakk sape yg cousin aku mksdkan .. tp aku wat dark lagi ..
time aku dok bwh khemah , ganti cousin aku 2 jge kaunter duit 4 mak long aku , guy nieh dtg coz na balek da kott .. but dea murah ng syuman .. senyum saja .. aku pon senyum laa balek .. HAHA (gila miang)
tetibe terlintas at kepala aku yg guy 2 muke mcm same je ng kawan fb aku nie .. tp bile pk2 mcm ta logik kann kawan yg stay kl bole dtg at kg aku .. so , aku abaikan jelahh .. HAHA


esok nyee , at kenduri blah laki .. aku pakai baju putih :) mcm aku je na kawen .. HAHA
aku turun je kete , aku see guy yg same yg syum at khemah semlam 2 .. aikk ?? dea nie sdare mare aku jugakk ke ?? (haa 2 lah yg terlintas at aty aku time 2) Hee , tp cume mampu syum jelahh ..
tp mang siyes muke guy kenduri nie same ng kawan aku .. HAHa cousin aku pon tekejut sbb guy yg dea minat 2 ade .. :) wahhh .. mcm pelik je .. so , wat dark jelaa kann .. ta kenal ponn = = '
haihhh wan2 , ta abes2 syum at guy 2 .. maklum laa aku nie mang suke syum .. HIHI :D
time mkn , aku wat tatao jela kann .. tp syum laa jugak if terpandang guy 2 .. ngee :) smpai abg sdare aku pon terperasan .. HAHA klaka je :p


da abes settle sume hal , guy 2 cm na balek .. yahh mang dea na balek .. so bye2 jela .. 
jap2 ! ta abes cite laagi .. HAHA aku ta pwas ty , aku g bukak pofail kawan aku izwan nie .. usha pix2 dea ..
tettt ! krete mcm same je .. nie hah buat aku dpt cam dea :D




kbtulan dea on9 . aku pon tye laa .. teke pye teke .. yeah ! mang betol kawan aku nie laa guy 2 .. HAHA kecik nyee dunia :) ta sgke kawan dlm fB , sembang dlm fB tp bole dduk sebela2 time at uma kenduri :)
kebetulan atau ditakdirkan ? 
HAHA :) bile engat senyum sorang2 .. 





nice 2 noe u izwan shah :)

2 ulasan: