JellyPages.com


Sabtu, 18 Jun 2011

kawan baek + rapat = sayang dea :)

saya ada kawan . nama kawan saya nor`ain . dea kawan rapat saya . saya selalu dgn dea berbanding dengan kawan2 saya yang lain . saya dan dea sangat rapat . dari kami form one , kami memang selalu bersama . kami selalu merempit bersama , dengan kata lain jalan2 naik motor tahu . HAHA saya selalu lepak dengan dea , saya jugak selalu serang rumah dea . HEHE . saya jugak selalu gado dengan dea . hah 2 biasa la kan . fitrah hidup berkawan . tapi gaduh2 kami pon kami tak penah gado lame2 . tacing ngada-ngada pon selalu jugak . HAHA nasib bak korang ta kawan baik ngan dea kalau tak , korang boleh jadi gila . sebab kegilaan dea lah saya jadi senang kawan dengan dea . HEE , saya sayang awak la NOR`AIN .
mang kteorang taleyh pisah ! HAHA sebab tempat blaja yg bakal kteorg pegi pon tempat yang sama n kos yg sama . HAHA gila kan . harap2 nnti laki ta sama . saya tanak jadi madu awak la NOR`AIN . kawan ta kawan . HAHA . ehh na cerita sal ktorg n dea nie mang berjela2 la . boleh kena virus nanti  so , korang usha2 la pix2 ktorg je yee ,, HAHA 
<3 <3 <3


I LOVE YOU :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan