JellyPages.com


Khamis, 26 April 2012

call

harinie hari kedua aku takde kedid . serius bosan taktaw buad ape . kalau aku ade kedid bole aku kacau hubby , hanta message merapu merapu kat dia . tapi aku takde kedid pon bes jugak sebab ari ari hubby call . keh keh . dapat gak aku dengar suare dea ~ btw , hubby demam lagi . kena hujan , memang sensitif betul dia dengan air hujan . dengar suare dea pon lemah je . aww ! serius risau ileerr :(

sebenanye nak cerita niee .. petang tadi aku baru nak makan kebab then aku terdengar bunyi lagu perfect two . huhh ! tetibe aku gelabah . sebab tu bunyi special tone bila hubby call . ouchh ! cepat ! cepat ! hubby call ! heheh >< aku tak tentu arah belari masuk bilik tinggalkan kebab . dalam masa yang sama takot kebab kena kebas .. haha aku pon patah balek and amek kebab tuh and bawak masuk bilik . kunci pintu and angkat call hubby ! haha kelaka gilaa . nasib sempat angkat :D termengah mengah aku cakap ngn hubby . sorry ! baru lepas belari . haha excited hubby call ! :D


#rendu hubby sangat :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan